Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Κοινωνικά θέματα.
vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό vallon » 27 Φεβ 2021, 05:59

https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/dimo ... t02-05.pdf

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους: νομοθετικό πλαίσιο και αντιδράσεις Μαρία‐Φωτεινή Αναστασίου

Συμπεράσματα – Προτάσεις Με βάση τα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω καταλήγουμε στο ότι η αντίθεση του εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση που προωθείται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. δε θα πρέπει να αποδοθεί σε μια γενικότερη αντίθεση προς κάθε μορφή αξιολόγησης αλλά περισσότερο στο ότι για αρκετούς εκπαιδευτικούς η συγκεκριμένη αξιολόγηση δε φαίνεται να έχει έναν ξεκάθαρα διαμορφωτικό χαρακτήρα και, επιπλέον, μπορεί να αποσκοπεί πρωτίστως σε απολύσεις, τιμωρίες, χειραγώγηση των εκπαιδευτικών κλπ. Φαίνεται, λοιπόν, ότι αν η αξιολόγηση έχει διαπιστωτικό‐ανατροφοδοτικό χαρακτήρα και γίνεται αντικειμενικά ή με στόχο τη βελτίωση και όχι την "καταδίκη" του αξιολογούμενου, τότε θα μπορούσε να είναι αποδεκτή. Αυτή η σύνδεση της αξιολόγησης με την προσωπική βελτίωση του εκπαιδευτικού και την ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού του έργου δείχνει πως οι εκπαιδευτικοί (τουλάχιστον η πλειοψηφία τους) δεν έχουν κανένα πρόβλημα να αξιολογηθούν αν θεωρούν ότι αυτό γίνεται με στόχο τη βελτίωσή τους και την αντιμετώπιση κάποιων αδυναμιών τους και όχι μια αρνητική αποτίμηση αυτού που προσφέρουν.Φαίνεται γενικότερα να υπάρχει ένα έλλειμμα εμπιστοσύνης απέναντι στις τυχόν καλές προθέσεις εκείνων που προωθούν την εφαρμογή του ΠΔ 512/2013, και από την άποψη αυτή θα ήταν προτιμότερο να ακουστούν εκείνες οι φωνές που προτείνουν την επανέναρξη του διαλόγου μεταξύ Υ.ΠΑΙ.Θ. και εκπαιδευτικών, πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι ο διάλογος αυτός δε θα γίνεται απλώς για να κερδηθεί χρόνος και τελικά να αποφευχθεί οποιαδήποτε αξιολογική διαδικασία που, εφόσον διεξαχθεί με τρόπο αντικειμενικό και με καλές προθέσεις, μπορεί να χρησιμεύσει ως εργαλείο βελτίωσης του εκπαιδευτικού μας συστήματος.Ίσως τελικά, μια επιτυχής λύση στα παραπάνω προβλήματα θα ήταν η εφαρμογή μιας μετα‐αξιολόγησης, δηλ. ενός συνδυασμού εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, που θα αποσκοπούσε στη βελτίωση της σχολικής μονάδας μέσω της αυτοαξιολόγησης και (στη συνέχεια) στη διασφάλιση της ποιότητας της εσωτερικής αξιολόγησης μέσω της εξωτερικής αξιολόγησης, που θα αποτελούσε μια πιο ανεξάρτητη σε σχέση με τους αξιολογούμενους διαδικασία (Cuttance,1994, σ.108; Ανδρέου,1999, σ.201; Δούκας,1999, σ.180). Η μετα‐αξιολόγηση αυτή θα μπορούσε να συνδυαστεί και με μια προσαρμογή των προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται από τα προβλεπόμενα στο ΠΔ 512/2013. Θεωρούμε ότι αυτό θα οδηγούσε στη μείωση των αντιδράσεων απέναντι στην προς εφαρμογή αξιολόγηση, με την έννοια ότι θα έδειχνε πως η Πολιτεία ενδιαφέρεται για τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών που ας μην αγνοούμε ότι προέρχονται από ένα περιβάλλον όπου η αξιολόγηση είτε δε γινόταν καθόλου είτε συνήθως συνδεόταν με αρνητικές ή δόλιες προθέσεις. Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικότερο είναι η λήψη μέτρων για τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ αξιολογούντων και αξιολογούμενων.


https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/dimo ... t02-05.pdf
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό vallon » 27 Φεβ 2021, 06:30

http://12dim-n-irakl.att.sch.gr/autosch ... AS%202.pdf

ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αθανάσιος Μήνας*, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε.Ευδοκία Γρηγοράτου, εκπαιδευτικόςΣοφία Μυλωνά, εκπαιδευτικός



http://aee.iep.edu.gr/legislation

https://www.esos.gr/sites/default/files ... gisi_5.pdf
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17271

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό pluton » 27 Φεβ 2021, 11:48

Πολύ θετικά αυτά που έγραψε το μπιζέλι, μπράβο της, στην οικογένεια έχουμε πλήθος εκπαιδευτικών, ο χώρος βρωμάει και ζεύει, αυτά που ακούω με βγάζουν από τα ρούχα μου, οι μόνοι που θέλουν τον χώρο έτσι όπως είναι σήμερα είναι οι στρατολόγοι της αριστεράς που ψαρεύουν στο μαθητικό κατακάθι στελέχη και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι ανίκανοι και ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί.

Μπράβο στην κα Κεραμέως ας κάνει ότι μπορεί, αρκετά πια ας ψάξει η αριστερά αφισοκολλητές έξω από το σχολείο.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό vallon » 27 Φεβ 2021, 12:07

pluton έγραψε:Πολύ θετικά αυτά που έγραψε το μπιζέλι, μπράβο της, στην οικογένεια έχουμε πλήθος εκπαιδευτικών, ο χώρος βρωμάει και ζεύει, αυτά που ακούω με βγάζουν από τα ρούχα μου, οι μόνοι που θέλουν τον χώρο έτσι όπως είναι σήμερα είναι οι στρατολόγοι της αριστεράς που ψαρεύουν στο μαθητικό κατακάθι στελέχη και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι ανίκανοι και ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί.

Μπράβο στην κα Κεραμέως ας κάνει ότι μπορεί, αρκετά πια ας ψάξει η αριστερά αφισοκολλητές έξω από το σχολείο.


ευτυχώς που ξέρουμε τι εκπροσωπείς και αυτά που γράφεις τα διαβάζουμε κατάλληλα...
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό bizeli » 27 Φεβ 2021, 14:09

vallon έγραψε:https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/dimosieyseis/ekpaideytika/t02-05.pdf

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους: νομοθετικό πλαίσιο και αντιδράσεις Μαρία‐Φωτεινή Αναστασίου



vallon έγραψε:http://12dim-n-irakl.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/SYNEDRIO%20DRAMAS%202.pdf

ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αθανάσιος Μήνας*, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε.Ευδοκία Γρηγοράτου, εκπαιδευτικόςΣοφία Μυλωνά, εκπαιδευτικός



Ξέρεις κάτι ρε βάλλον;
Τα βαρέθηκα όλα αυτά. Πραγματικά τα βαρέθηκα.
Τα έχω χιλιοδιαβάσει όλα αυτά. Τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια...
Κάθε φορά που είναι να βγει ένα νομοσχέδιο που είναι να μας "ξεβολέψει" ... γράφουμε δακρύβρεχτα κείμενα για την εκπαίδευση.
Πραγματικά τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα χρόνια τώρα.
Έχουμε καταντήσει ένας μίζερος κλάδος με δημιοσιουπαλληλίστικο τρόπο σκέψης που μόνο "δικαιούμαστε". Μιλάμε για κατάχρηση δικαιωμάτων.
Όλοι δικαιούνται και μόλις τους θίξεις τα δικαιώματά τους απειλούν θεούς και δαίμονες. Κανείς δε μιλάει για τις υποχρεώσεις μας.
Οποιαδήποτε συζήτηση γίνει για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, σηκώνουμε ένα κάρο από δήθεν εμπόδια γιατί δεν είμαστε ικανοί να δεχθούμε καμιά αλλαγή.

Κανείς δεν πονάει στα αλήθεια την παιδεία.
Εκτός από ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις εκπαιδευτικών που δίνουν την ψύχη τους ... όλοι οι υπόλοιποι είναι για φάπες.
Τους βαρέθηκα όλους.
Και τους υπουργούς και τους εκπαιδευτικούς.
Κανείς δεν ακούει κανέναν.
Κανείς δεν νοιάζεται πραγματικά για την εκπαίδευση.
Ούτε οι υπουργοί ακούνε τους εκπαιδευτικούς ούτε οι εκπαιδευτικοί ακούν τις προτάσεις του υπουργείου.
Καμιά επαφή συνεννόησης και από τις δυο πλευρές χρόνια τώρα.

Από την πλευρά του υπουργείου υπάρχει πάντα μια εκδικητική στάση απέναντι στους εκπαιδευτικούς (δεκαετίες τώρα) και από την πλευρά των εκπαιδευτικών μια έμφυτη αντίδραση για τα πάντα.

Δεν γίνεται έτσι να πάει μπροστά η παιδεία.
Χρειάζεται αληθινή συνεργασία και από τις δυο πλευρές χωρίς σκοτεινές σκοπιμότητες.

Η παιδεία χρειάζεται αληθινό ενδιαφέρον, ψυχή, συνεργασία και χρήματα.
Καληνύχτα σας.

Κάποια στιγμή ίσως κάτσω και αναπτύξω με μεγαλύτερο ειρμό τις απόψεις μου.
Αυτή τη στιγμή τα λέω όπως μου βγαίνουν.
1 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17010

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό nemo » 27 Φεβ 2021, 14:40

μα δεν τιποτα αλλο να αναπτυξεις εδω χρειαζεται το υβρεολόγιο του χιου και μετα βουρδουλα και αλατι στις πληγες

και οι κυβερνησεις φταινε και τα ατομα που διδασκουν ο καθενας για το δικο τους συμφερον

επειτα ειναι και το αλλο τα πολλα λογια φτωχαινουν και καταντουν ανουσια καθε συζητηση

θα προτιμουσα να γκαριζουμε παρα να ανταλλάζουμε λογια
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
ВладимирВладимирович
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 9706
Τοποθεσία: ГуляйПоле

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό ВладимирВладимирович » 27 Φεβ 2021, 14:59

bizeli έγραψε:2. Το άλλο μεγάλο αγκάθι του νομοσχεδίου είναι η αστυνόμευση των πανεπιστημίων. Και εδώ υπέρ είμαι.
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο η αστυνομία είναι ασύμβατη με τον χώρο των πανεπιστημίων και για ποιο λόγο η αστυνομία έχει δαιμονοποιηθεί τόσο πολύ.
Ναι, θα υπάρχει αστυνομία μέσα στα πανεπιστήμια που ίσα ίσα θα προάγει και θα προστατεύει την ακαδημαϊκή ελευθερία σε σύγκριση με αυτό το χάλι που επικρατεί ως τώρα.
Ναι, πρέπει να υπάρχει ένας έλεγχος τι γίνεται στα πανεπιστήμια.
Ούτε άβατο είναι τα πανεπιστήμια ούτε κάποιος ιερός χώρος.
Αλλά και ιερός χώρος να ήταν, την αστυνομία είπαμε να βάλουμε μέσα όχι τα τάγματα ασφαλείας εβραιομασόνων.
Το άσυλο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης έχει τραβηχθεί από τα μαλλιά και το εκμεταλλεύεται κάθε μπαχαλάκιας να δημιουργεί φθορές, να εγκληματεί και να παρεμποδίζει τη λειτουργία των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Η έννοια του "ασύλου" είχε σημασία κάποια χρόνια πριν όπου έχει συνδεθεί με τις μαύρες εποχές του δικτατορίας αλλά πλέον οι εποχές έχουν αλλάξει και όπου υπάρχει αστυνομία δε σημαίνει χούντα αλλά προστασία.

Δλδ αυτό το Πολυτεχνείο για πόσο καιρό θα μας στοιχειώνει πια και θα συνδέουμε τα πάντα γύρω από αυτό;
Που ξέρετε πόσο αγαπώ και σέβομαι το Πολυτεχνείο και είμαι και από τον αριστερό χώρο αλλά κάποια πράγματα πρέπει να τα λέμε με το όνομά τους και να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε αριστερόστροφα μονίμως.

Ωραια ειναι ολα αυτα, απο Δευτέρα μπορεις να περασεις απο το τμημα για το πιστοποιητικο κοινωνικων φρονηματων σου.
0 .
ΤΣΠΡΤΚ ΓΜΣ

Άβαταρ μέλους
ВладимирВладимирович
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 9706
Τοποθεσία: ГуляйПоле

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό ВладимирВладимирович » 27 Φεβ 2021, 15:02

Βάλτε και απο ενα πορτρέτο Κουλη σε καθε αίθουσα :yesyes:
1 .
ΤΣΠΡΤΚ ΓΜΣ

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό bizeli » 27 Φεβ 2021, 15:54

nemo έγραψε:επειτα ειναι και το αλλο τα πολλα λογια φτωχαινουν και καταντουν ανουσια καθε συζητηση

Αυτό ναι.
Τίποτε άλλο δε θέλω να πω.
Βαρέθηκα και τους μεν και του δε που δήθεν όλοι κόπτονται για την παιδεία και το δήθεν συλλογικό καλό. Τίποτα. Ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Από τον πιο υψηλά ιστάμενο μέχρι τον τελευταίο.
Αυτό συμβαίνει στην παιδεία.
Αρνούμαι να συμμετέχω στο θέατρο του παραλόγου.
Εγώ θα συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ.

Αν κρίνουν ότι δεν είμαι ικανή, ας με διώξουν. Αν κρίνουν ότι είμαι ικανή, ας με κρατήσουν.

Ούτε καρεκλοκένταυρη είμαι, ούτε θα γλείφω ποδιές, ούτε κρέμομαι από το δημόσιο.
2 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17271

Re: Η τρομοκρατία της Κεραμέως στην εκπαίδευση θα βρει μεγάλη αντίσταση από τους εκπαιδευτικούς

Δημοσίευσηαπό pluton » 27 Φεβ 2021, 17:02

bizeli έγραψε:
nemo έγραψε:επειτα ειναι και το αλλο τα πολλα λογια φτωχαινουν και καταντουν ανουσια καθε συζητηση

Αυτό ναι.
Τίποτε άλλο δε θέλω να πω.
Βαρέθηκα και τους μεν και του δε που δήθεν όλοι κόπτονται για την παιδεία και το δήθεν συλλογικό καλό. Τίποτα. Ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Από τον πιο υψηλά ιστάμενο μέχρι τον τελευταίο.
Αυτό συμβαίνει στην παιδεία.
Αρνούμαι να συμμετέχω στο θέατρο του παραλόγου.
Εγώ θα συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ.

Αν κρίνουν ότι δεν είμαι ικανή, ας με διώξουν. Αν κρίνουν ότι είμαι ικανή, ας με κρατήσουν.

Ούτε καρεκλοκένταυρη είμαι, ούτε θα γλείφω ποδιές, ούτε κρέμομαι από το δημόσιο.


Η πλάκα είναι ότι εδώ έχουμε ένα σύλλογο εκπαιδευτικών "Ν Πλουμπίδης" δηλαδή έβαλαν το όνομα του ανθρώπου που δεν πάτησε ποτέ σε τάξη να διδάξει. Κατ όνομα εκπαιδευτικός.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Κοινωνία”