Λαχουρένιος έγραψε:
Δεν ξερω αν θα ταιριαζει δευτερη σεζον σε αυτο. Θα ειναι δυσκολο να ειναι τοσο καλο.
Ναι κι εγώ πιστεύω ότι το στόρι ολοκληρώθηκε, παρόλα αυτά αφήνεται κάπως να εννοηθεί ότι θα υπάρχει και β κύκλος.
Μπορεί να είναι και μούφα. Δεν ξέρω. Πάντως αν ο δημιουργός δει ότι υπάρχει ανταπόκριση, υπάρχουν σημεία στην ιστορία που μπορεί να πιαστεί για να συνεχίσει.
Ή εκτός αν κάνει squid 2 αλλά με διαφορετικά παιχνίδια και διαφορετική πλοκή. Να μην είναι συνέχεια απαραίτητα του προηγούμενου.




