Ορθόδοξη τηλεοραση

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Απρ 2022, 14:15

Ραν ταν πλαν έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Ποιους βοηθησε ο Παισιος αφου ηταν ολο κλεισμενος σε 4 τοιχους. Μαλλον προσεφερε τηλεπαθητικη βοηθεια.

Τα κοπροσκυλα στα μοναστηρια ας βρουν μια κανονικη δουλεια στον εξω κοσμο, ας κανουν οι ιδιοι οικογενεια και μετα να μας πουλησουν θεωριες γυρω απο τα τριπτυχα και την οικογενεια.


Ναι ρε, όσο βοηθάνε οι έγκλειστοι ψυχοπαθείς τις οικογένειες τους άλλο τόσο τις βοηθάνε και οι απομονωμένοι στα μοναστήρια καλόγεροι.
Ίδιου τύπου ψυχοπάθεια έχουν μεταξύ τους αλλά με διαφορετικό τρόπο εκδήλωσης.
Οράματα βλέπουν οι καλόγεροι στις σπηλιές, παραισθήσεις έχουν οι δεμένοι με λουριά.
Αν άλλαζαν θέση κανείς δε θα καταλάβαινε ποιος είναι ο καλόγερος και ποιος ο τρελός αφού το παραλήρημα θα ήταν το ίδιο.


Ειναι δυνατον να γινει διαφορετικα? Ο κοσμος λαλησε με 1,5 μηνα καραντινα οπου την εβγαζαν με Νετφλιξ παρεα με την γκομενα και πηγαιναν τον σκυλο βολτα. Φαντασου να εισαι σε ενα κελι χωρις ρευμα, τηλεοραση και τρεχουμενο νερο, που μπαζει κρυο συνεχεια, να τρως δυο φασολια την μερα, να μην βλεπεις ανθρωπο ή να βλεπεις μονο κατι αλλους μουσατους βρωμιαρηδες και ολη μερα την βγαζεις χωρις τσιγαρο και αλκοολ κανοντας προσευχες και μετανοιες. Και ο πιο νορμαλ ανθρωπος του κοσμου να εισαι θα γινεις το πουλακι τσιου σε ενα μηνα. Αυτοι το κανουν για ολη τους την ζωη απο δικη τους επιλογη.

Ειναι δυνατον να επιλεξεις εκουσια αυτον τον ανωμαλο τροπο ζωης και να εισαι φυσιολογικος?
1 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 14:27

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:

Οικογένεια δεν είναι μόνο το αντρόγυνο και η τεκνοποίηση ... Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έκαναν παιδιά και βοήθησαν αδελφές, αδελφούς και γονείς. Αυτοί δεν έχουν οικογένεια.

Αλλά εν πάση περιπτώσει δες την σειρά για να δεις πως εφάρμοσε το πατρίς, θρησκεία, οικογένεια.


Ποιους βοηθησε ο Παισιος αφου ηταν ολο κλεισμενος σε 4 τοιχους. Μαλλον προσεφερε τηλεπαθητικη βοηθεια.

Τα κοπροσκυλα στα μοναστηρια ας βρουν μια κανονικη δουλεια στον εξω κοσμο, ας κανουν οι ιδιοι οικογενεια και μετα να μας πουλησουν θεωριες γυρω απο τα τριπτυχα και την οικογενεια.



Για αυτό σου λέω δες την σειρά να ανοίξεις τα μάτια σου.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 14:29

Ραν ταν πλαν έγραψε:
bizeli έγραψε: Δε θυμάμαι ποτέ μέσα στη διδασκαλία του Χριστού να μπλέχθηκε η πολιτική.


Ο Εβραίος (αιρετικός σε σχέση με τον τότε κρατούντα μωσαϊκό νόμο) Ιησούς ήταν το κατεξοχήν προοδευτικό πολιτικό πρόσωπο της εποχής του, με χιλιάδες οπαδούς και χρηματοδότηση του κινήματος του ακόμα και από εκπροσώπους της τάξης των ιερέων που ασκούσαν την εξουσία εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Ρωμαϊκής κατοχής.
Μεταξύ άλλων οπαδός και κύριος χρηματοδότης του ήταν ο Φαρισαίος Νικόδημος και μια αδελφή του Ηρώδη.
Τότε, όπως και τώρα, θρησκεία και πολιτική εξουσία ήταν κώλος και βρακί και αναπόφευκτα η θρησκεία θα αποτελούσε το βασικό εργαλείο που μέσα από μια νέα ερμηνεία των εβραϊκών γραφών θα επέφερε συνειδησιακές αλλαγές στον εξαθλιωμένο εβραϊκό όχλο και που όπως υπολόγιζαν οι σύμβουλοι επικοινωνίας του κινήματος θα στρέφονταν εναντίον του τότε πολιτικο-θρησκευτικού στάτους που εκπροσωπούσαν οι Φαρισαίοι.
Το κίνημα πολιτικής αμφισβήτησης του Ιησού δεν είχε άλλο στόχο πέρα από αυτόν της αντικατάστασης της παλιάς εξουσίας από μια νέα μορφή διοίκησης, σύμφωνα με την τότε αντίληψη περί προοδευτισμού, που δε θα απέκλειε πλέον τους κοινωνικά απόβλητους από το να έχουν κι αυτοί ρόλο και αναγνώριση στο νέο πολιτικό-οικονομικό-κοινωνικό γίγνεσθαι (τα νταραβέρια το Ιησού με πουτάνες, κλέφτες και λοιπούς λωποδύτες το αποδεικνύουν περίτρανα).
Αυτή η αντίληψη ήταν η αιχμή του δόρατος της ιδεολογίας του αιρετικού κινήματος του Ιησού και ήταν αυτή που τον οδήγησε σε σύγκρουση με την φαρισαϊκή τάξη πραγμάτων της εποχής του και τελικά στην εκτέλεση του από τους Ρωμαίους με τους οποίους δεν είχε καμιά αντιπαλότητα.
Για δεκαετίες μετά το θάνατο του Ιησού το κίνημα είχε καθαρά πολιτική μορφή (χωρίς θεϊλίκια και τις λοιπές σάλτσες που ταΐζουν τα ιερατεία το πόπολο μέχρι σήμερα) έως ότου η παμπόνηρη εβραία αλεπού που ονομαζόταν αρχικά Σαούλ και μετά Παύλος (και εκπροσωπούσε την τάξη εξουσίας που αντιμαχόταν το εβραϊκό ''μεσσιανικό'' κίνημα) συνειδητοποίησε ότι το θεϊλίκι πουλάει καλύτερα και έχει μεγαλύτερο κοινωνικό κέρδος για την τάξη του, οπότε διαστρέβλωσε κάθε έννοια περί κοινωνικής δικαιοσύνης που πρέσβευε η αρχική μορφή του κινήματος, θεοποίησε τον Ιησού και μας φόρτωσε εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια (και ποιος ξέρει για πόσο ακόμα) την πιο αντιδραστική θρησκεία που μαζί με αυτή του ισλαμ κρατούν την ανθρωπότητα δέσμια των ίδιων αντιλήψεων που κυριαρχούσαν στη λίθινη εποχή της ανθρώπινης ιστορίας. :D



Τι γράφεις ρε δόλιο παιδί;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 14:31

Λαχουρένιος έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:
Ναι ρε, όσο βοηθάνε οι έγκλειστοι ψυχοπαθείς τις οικογένειες τους άλλο τόσο τις βοηθάνε και οι απομονωμένοι στα μοναστήρια καλόγεροι.
Ίδιου τύπου ψυχοπάθεια έχουν μεταξύ τους αλλά με διαφορετικό τρόπο εκδήλωσης.
Οράματα βλέπουν οι καλόγεροι στις σπηλιές, παραισθήσεις έχουν οι δεμένοι με λουριά.
Αν άλλαζαν θέση κανείς δε θα καταλάβαινε ποιος είναι ο καλόγερος και ποιος ο τρελός αφού το παραλήρημα θα ήταν το ίδιο.


Ειναι δυνατον να γινει διαφορετικα? Ο κοσμος λαλησε με 1,5 μηνα καραντινα οπου την εβγαζαν με Νετφλιξ παρεα με την γκομενα και πηγαιναν τον σκυλο βολτα. Φαντασου να εισαι σε ενα κελι χωρις ρευμα, τηλεοραση και τρεχουμενο νερο, που μπαζει κρυο συνεχεια, να τρως δυο φασολια την μερα, να μην βλεπεις ανθρωπο ή να βλεπεις μονο κατι αλλους μουσατους βρωμιαρηδες και ολη μερα την βγαζεις χωρις τσιγαρο και αλκοολ κανοντας προσευχες και μετανοιες. Και ο πιο νορμαλ ανθρωπος του κοσμου να εισαι θα γινεις το πουλακι τσιου σε ενα μηνα. Αυτοι το κανουν για ολη τους την ζωη απο δικη τους επιλογη.

Ειναι δυνατον να επιλεξεις εκουσια αυτον τον ανωμαλο τροπο ζωης και να εισαι φυσιολογικος?



Ρε παιδιά δείτε πρώτα την σειρά και μετά λέτε καμία μλκ για να περάσει η ώρα.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Γιάννης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 498
Τοποθεσία: Αιγαίο Πέλαγος

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Γιάννης » 29 Απρ 2022, 14:40

pluton έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:
Ο Εβραίος (αιρετικός σε σχέση με τον τότε κρατούντα μωσαϊκό νόμο) Ιησούς ήταν το κατεξοχήν προοδευτικό πολιτικό πρόσωπο της εποχής του, με χιλιάδες οπαδούς και χρηματοδότηση του κινήματος του ακόμα και από εκπροσώπους της τάξης των ιερέων που ασκούσαν την εξουσία εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της Ρωμαϊκής κατοχής.
Μεταξύ άλλων οπαδός και κύριος χρηματοδότης του ήταν ο Φαρισαίος Νικόδημος και μια αδελφή του Ηρώδη.
Τότε, όπως και τώρα, θρησκεία και πολιτική εξουσία ήταν κώλος και βρακί και αναπόφευκτα η θρησκεία θα αποτελούσε το βασικό εργαλείο που μέσα από μια νέα ερμηνεία των εβραϊκών γραφών θα επέφερε συνειδησιακές αλλαγές στον εξαθλιωμένο εβραϊκό όχλο και που όπως υπολόγιζαν οι σύμβουλοι επικοινωνίας του κινήματος θα στρέφονταν εναντίον του τότε πολιτικο-θρησκευτικού στάτους που εκπροσωπούσαν οι Φαρισαίοι.
Το κίνημα πολιτικής αμφισβήτησης του Ιησού δεν είχε άλλο στόχο πέρα από αυτόν της αντικατάστασης της παλιάς εξουσίας από μια νέα μορφή διοίκησης, σύμφωνα με την τότε αντίληψη περί προοδευτισμού, που δε θα απέκλειε πλέον τους κοινωνικά απόβλητους από το να έχουν κι αυτοί ρόλο και αναγνώριση στο νέο πολιτικό-οικονομικό-κοινωνικό γίγνεσθαι (τα νταραβέρια το Ιησού με πουτάνες, κλέφτες και λοιπούς λωποδύτες το αποδεικνύουν περίτρανα).
Αυτή η αντίληψη ήταν η αιχμή του δόρατος της ιδεολογίας του αιρετικού κινήματος του Ιησού και ήταν αυτή που τον οδήγησε σε σύγκρουση με την φαρισαϊκή τάξη πραγμάτων της εποχής του και τελικά στην εκτέλεση του από τους Ρωμαίους με τους οποίους δεν είχε καμιά αντιπαλότητα.
Για δεκαετίες μετά το θάνατο του Ιησού το κίνημα είχε καθαρά πολιτική μορφή (χωρίς θεϊλίκια και τις λοιπές σάλτσες που ταΐζουν τα ιερατεία το πόπολο μέχρι σήμερα) έως ότου η παμπόνηρη εβραία αλεπού που ονομαζόταν αρχικά Σαούλ και μετά Παύλος (και εκπροσωπούσε την τάξη εξουσίας που αντιμαχόταν το εβραϊκό ''μεσσιανικό'' κίνημα) συνειδητοποίησε ότι το θεϊλίκι πουλάει καλύτερα και έχει μεγαλύτερο κοινωνικό κέρδος για την τάξη του, οπότε διαστρέβλωσε κάθε έννοια περί κοινωνικής δικαιοσύνης που πρέσβευε η αρχική μορφή του κινήματος, θεοποίησε τον Ιησού και μας φόρτωσε εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια (και ποιος ξέρει για πόσο ακόμα) την πιο αντιδραστική θρησκεία που μαζί με αυτή του ισλαμ κρατούν την ανθρωπότητα δέσμια των ίδιων αντιλήψεων που κυριαρχούσαν στη λίθινη εποχή της ανθρώπινης ιστορίας. :D



Τι γράφεις ρε δόλιο παιδί;


Μια χαρά τα λέει.
0 .
Σκέφτηκε λοιπόν ο υπολοχαγός Ρζιέφσκι: "Τι να κάμω τώρα εγώ για να περάσει η ώρα; Μήπως να χέσω μέσα στο πιάνο; Μπά, άσε. Δε θα το καταλάβουνε. Επαρχία..."

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 14:51

Γιάννης έγραψε:
pluton έγραψε:

Τι γράφεις ρε δόλιο παιδί;


Μια χαρά τα λέει.



Μου τα λες με δικά σου λόγια γιατί ο Ράν ταν πλαν έχει μπερδέψει την ,,μια,, με την ,,χαρά,,
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 29 Απρ 2022, 22:19

pluton έγραψε:Ναι πολύ ωραίο, μετριοπαθές και ευγενικό κείμενο.

Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.

Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.

Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.

Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.

Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα

Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια

Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.

Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.

Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.


Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.


Προσεγγίζεις το θέμα λίγο οπαδικά όμως και νομίζω χάνεις την ουσία.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 29 Απρ 2022, 22:26

Λαχουρένιος έγραψε:Ο Παισιος που δεν εκανε ουτε μισο παιδι στην ζωη του και ηταν ανυπαντρος προωθει την οικογενεια? :laugh1: Και τα γυραδικα προωθουν την χορτοφαγια αν το παμε ετσι.


Νομίζω το νόημα στο σύνθημα "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια" δεν είναι η καταπολέμηση της υπογεννητικότητας αλλά η προστασία της οικογένειας ως θεσμός ή ως ηθική αξία.

Το φαινόμενο της υπογεννητικότητας εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια. Το σύνθημα είναι πιο παλιό.
1 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 22:55

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:Ναι πολύ ωραίο, μετριοπαθές και ευγενικό κείμενο.

Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.

Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.

Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.

Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.

Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα

Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια

Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.

Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.

Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.


Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.


Προσεγγίζεις το θέμα λίγο οπαδικά όμως και νομίζω χάνεις την ουσία.



Απαντώ πιο κάτω.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Απρ 2022, 22:57

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:Ναι πολύ ωραίο, μετριοπαθές και ευγενικό κείμενο.

Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.

Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.

Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.

Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.

Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα

Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια

Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.

Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.

Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.


Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.


Προσεγγίζεις το θέμα λίγο οπαδικά όμως και νομίζω χάνεις την ουσία.



Ως προς το Α η τοποθέτηση είναι τοποθέτηση πλαίσιο, το τρίπτυχο είναι υπαρξιακή προϋπόθεση, αυτή προσπαθούν όλοι να πλήξουν εξωτερικοί η εσωτερικοί εχθροί.

Το Β όχι οπαδικη προσέγγιση. Ας την πούμε αμυντική προσέγγιση. Δεν μπορεί οι λίγοι να βρίσκονται επί δεκαετίες με εφ όπλου λόγχη να σε προσβάλουν και εσύ με δύο εκπομπές στην τηλεόραση να θεωρήσει οπαδός...

Ο απέναντι που βρίσκεται σε διαρκή επίθεση τι είναι;

Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επί δεκαετίες από το ξαναγραψιμο της ιστορίας σε σημείο που ο Φαλμεράιερ να θεωρείται φιλέλλην μέχρι την καταστροφή με βαριοπουλες των πολιτιστικών σου μνημείων.
Και βέβαια δεν αναφέρω τα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιούνται, τα οποία δεν είναι μόνο κινηματογραφικές ταινίες, είναι τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, τρομοκρατία στην διοίκηση, την οικονομία, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση παντού, τι να πρώτο αναφέρω, το κάψιμο σημαιών; Την βεβήλωση προσκυνηματικων τόπων τι να αναφέρω;

Πες μου σε παρακαλώ τι είναι αυτό;


4el16b.jpg


ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ-ΑΘΗΝΑ-1280x720.jpg



Μας προσβάλουν κάθε στιγμή, θα μπορούσαν τα θρασιμια να κάνουν κάτι τέτοιο στο μαυσωλείο του Λένιν;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”