Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 21 Αύγ 2017, 14:52

Αφού είμαι Στύγιος και καταχθόνιος.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Αύγ 2017, 13:32

Ο ένας γαμάει την αδελφή του , ο άλλος τη θεία του.... μνημόνιο Walkers χίλια χρόνια ρε μονιά :s_cool
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 01 Σεπ 2017, 18:55

Και εμένα μου έχει περάσει απο το μυαλό, να στηρίξω White Walkers. Αν το σκεφτεί καλά κανείς, ο Night King είναι ο μόνος κυμπάρης ηγεμόνας για να κάτσει στον Σιδερένιο Θρόνο. Επίσης, αν γίνουν όλα τα Westeros ζόμπι, επιτέλους θα επέλθει ειρήνη, θα σταματήσει ο πόλεμος.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 01 Σεπ 2017, 21:05

Iσως απλα τα ζομπι και οι WW ειναι εναλλακτικες μορφες ζωης με δικη τους γλωσσα, πολιτιζμο κλπ και να φαινονται τερατα απο το POV των ανθρωπων.

Πλακα πλακα η σειρα δειχνει την συγκρουση μεταξυ ανθρωπων και WW με πολυ μανιχαιστικο τροπο που δεν ταιριαζει στο γενικοτερο υφος.

Θελω να πιστευω οτι ο Μαρτιν μας φυλαει εκπληξη και δεν ειναι απλα οτι μαλακιζονται αυτοι που γραφουν την σειρα.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 01 Σεπ 2017, 21:35

Λαχουρένιος έγραψε:Iσως απλα τα ζομπι και οι WW ειναι εναλλακτικες μορφες ζωης με δικη τους γλωσσα, πολιτιζμο κλπ και να φαινονται τερατα απο το POV των ανθρωπων.

Πλακα πλακα η σειρα δειχνει την συγκρουση μεταξυ ανθρωπων και WW με πολυ μανιχαιστικο τροπο που δεν ταιριαζει στο γενικοτερο υφος.

Θελω να πιστευω οτι ο Μαρτιν μας φυλαει εκπληξη και δεν ειναι απλα οτι μαλακιζονται αυτοι που γραφουν την σειρα.


Kάποτε σ' ένα ανατρεπτικό για την εποχή γουέστερν που πρόβαλε -και την επόμενη μέρα έβριζαν όλοι :D - η ΕΡΤ ( πριν 30-35 χρόνια κι ακόμα το θυμάμαι ) δεν είχε "κάθαρση" με την αριστοτελική έννοια ,διότι πεθαίναν όλοι οι "καλοί" και οι "κακοί" ζούσαν και βασίλευαν.
Ε κάπως έτσι να το φαντάζεσαι το τέλος ;)
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 01 Σεπ 2017, 21:41

Δεν το λεω απο αυτην την αποψη.

Σχολιαζω το οτι οι WW φαινονται απολυτα κακοι χωρις καποιο καλο στοιχειο πανω τους.

Αυτο ειναι σπανιο για τον Μαρτιν.

Οσο για το τελος εχω ακουσει αυτην την εκδοχη που υπονοεις.
0 .

Άβαταρ μέλους
Υochanan
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 57

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Υochanan » 14 Μαρ 2018, 21:59

Or where that snow and winter's dreadful blast
Beat down upon their naked bodies, know
That day brings round the night, that before dawn
His glory and his monuments are gone.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 15 Απρ 2019, 13:19

1 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 15 Απρ 2019, 23:40

O Night's King είναι ο Brandon Stark!
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 17 Απρ 2019, 16:04

Προέλλην έγραψε:O Night's King είναι ο Brandon Stark!


WHITE KING FOR THE IRON THRONE ...RE MONIA!!
1 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”