Survivor

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 27 Μαρ 2017, 22:35

Μπες στο γιουπόρν αν θες γκομενάκια, όχι ριάλιτιζ.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 27 Μαρ 2017, 22:44

ρε δες καμιά τσόντα καλύτερα να συνέρθεις και που είσαι μην μάθω οτι πας μεταξουργείο τίποτις :fico:
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 28 Μαρ 2017, 14:18

Πω ρε μλκες, σας εχει κανει η Γερμανια τελειως κρυοκωλους
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 28 Μαρ 2017, 14:54

πάντως Γερμανία γ### κάποιος πιο εύκολα από Ελλάδα, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη πειθώ οι γυναίκες εδώ

οι χειρότερες από όλες είναι οι πολωνέζες, κρίμα και τους είχα σε καλή εκτίμηση, χάλια γλώσσα και άνθρωποι. Επίσης η νοοτροπία είναι εντελώς για τον π### ακόμη και αν μερικοί από αυτούς έχουν μεγαλώσει Γερμανία.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 28 Μαρ 2017, 18:38

Λαχουρένιος έγραψε:Πω ρε μλκες, σας εχει κανει η Γερμανια τελειως κρυοκωλους

Toυναντίον, εδώ το RTL ας πούμε έχει ρηάλιτι Αδάμ και Έβα όπου βλέπεις τον Σπαλιάρα και αυτήν που ζαχαρώνεις με τα βυζιά απέξω. Αλλά αυτό είναι τρας TV. Ο μη-επιδοματάκιας (ο Γερμανός μη-chav ας πούμε) δεν βλέπει ποτέ RTL. Σίγουρα, οι επιδοματάκηδες είναι μια κρίσιμη μάζα, μερικά εκατομμύρια, αλλά όχι ικανή για να χαρακτηρίσουν την κοινωνία.

Αυτό που βλέπω στην Ελλάδα είναι ότι έχει μόνο RTL και το 90% του πληθυσμού, απο 80ρηδες μέχρι 10χρονα, να ξέρουν τα πάντα για το τάδε ξαναζεσταμένο φαϊ καλτ ρηάλιτι. Σε όλα τα μήντια αναφορές και μπανεράκια τι έκανε και τι έκλασε ο κάθε πουθενάς, κλπ.

Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Μαρ 2017, 14:36

Διάδοχος Θεότροπος έγραψε:Toυναντίον, εδώ το RTL ας πούμε έχει ρηάλιτι Αδάμ και Έβα όπου βλέπεις τον Σπαλιάρα και αυτήν που ζαχαρώνεις με τα βυζιά απέξω. Αλλά αυτό είναι τρας TV. Ο μη-επιδοματάκιας (ο Γερμανός μη-chav ας πούμε) δεν βλέπει ποτέ RTL. Σίγουρα, οι επιδοματάκηδες είναι μια κρίσιμη μάζα, μερικά εκατομμύρια, αλλά όχι ικανή για να χαρακτηρίσουν την κοινωνία.

Αυτό που βλέπω στην Ελλάδα είναι ότι έχει μόνο RTL και το 90% του πληθυσμού, απο 80ρηδες μέχρι 10χρονα, να ξέρουν τα πάντα για το τάδε ξαναζεσταμένο φαϊ καλτ ρηάλιτι. Σε όλα τα μήντια αναφορές και μπανεράκια τι έκανε και τι έκλασε ο κάθε πουθενάς, κλπ.

Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.


Φιλε, αυτη ειναι μια ξενη παραγωγη, που εχει προβληθει σε δεκαδες χωρες του κοσμου, αναμεσα τους και οι περισσοτερες δυτικοευρωπαικες.

Για να επιβιωνει τοσα χρονια, ή δεν την βλεπουν μονο τσαβ, ή οι τσαβ ειναι μεγαλο ποσοστο του ευρωπαικου πληθυσμου.

Η παιδεια δεν παει αναλογα με τη μορφωση ή το βιοτικο επιπεδο. Τα μπουζουκια απο ποιους γεμιζουν νομιζεις? Απο μπουρναζιωτες μονο? Τα κουτσομπολιστικα δεν τα βλεπουν μονο οι κυριες απο το Περιστερι αλλα και εκεινες της Εκαλης.

Το ποιντ μου ειναι οτι ναι το survivor ειναι θεαμα χαμηλου επιπεδου, αλλα δεν σημαινει οτι το χαμηλο επιπεδο υπαρχει μονο σε εξαθλιωμενους. Προσωπικα ειναι σχεδον το μονο πραγμα σχεδον που βλεπω στην τιβι BTW.

Tελος, το τρας στην ελ. τηλεοραση αυξηθηκε δραματικα απο τις αρχες της δεκαετιας του '00, δλδ τον καιρο της πασοκαρας που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα κλπ. Τοτε αρχισε η Στεφανιδου τις εκπομπες της και απεκτησε καθε καναλι απο ενα πρωιναδικο.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Μαρ 2017, 14:37

Metranion έγραψε:πάντως Γερμανία γ### κάποιος πιο εύκολα από Ελλάδα, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη πειθώ οι γυναίκες εδώ

οι χειρότερες από όλες είναι οι πολωνέζες, κρίμα και τους είχα σε καλή εκτίμηση, χάλια γλώσσα και άνθρωποι. Επίσης η νοοτροπία είναι εντελώς για τον π### ακόμη και αν μερικοί από αυτούς έχουν μεγαλώσει Γερμανία.


Οι ελληνιδες εχουν χαμηλο vfm, πολυ κοπο για να τις γαμησεις σε σχεση με την εμφανιση τους.
Και η τελευταια μπαζοπατατα θελει ραντεβου, κερασματα κλπ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Adminović » 29 Μαρ 2017, 15:28

Διάδοχος Θεότροπος έγραψε:Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.

Αυτό το σε λίγο καιρό, μου άρεσε.
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Στύγιος

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Μαρ 2017, 17:44

Τελεία αποβλάκωση, αϊ σιχτίρ με τη μλκία :s_mad ,ευτυχώς θα πάρω κάποιους απ' τους μαθητές σε 4ήμερη εκπαιδευτική, να τους επαναφέρω στο δρόμο της αρετής :s_cool
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Survivor

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 29 Μαρ 2017, 21:22

E ρε Τζούτσε που θέλετε...
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”