Freisinniger έγραψε:σκυλιά, κότες, ποντίκια, ίσως και φίδια
Δε νομίζω ότι είναι θέμα φύλου.
Είναι θέμα εξοικείωσης.
Άμα δεν έχεις έρθει ποτέ σε επαφή με ζώα λογικό είναι να σου φαίνονται εξωγήινοι.

Freisinniger έγραψε:σκυλιά, κότες, ποντίκια, ίσως και φίδια





Freisinniger έγραψε:άσχετο ποια ήταν η πιο φρικτή ταινία που έχεις δει ποτέ;



Freisinniger έγραψε:τι εννοείς από ανωμαλίας; Αυτά δεν ανήκουν στα θρίλερ
εννοείται τρομάρας, αίματα, φρίκη

Από ανωμαλίας θα σου έλεγα την σαρανταποδαρούσα.


Freisinniger έγραψε:ε ναι γιατί είσαι ορθόδοξη
Freisinniger έγραψε:εννοείς αυτή την ταινία που έτρωγε ο ένας τα κόπρανα που άλλου;
Freisinniger έγραψε:Δεν την έχω δει ποτέ μου και ούτε πρόκειται

Την ταινία αυτή την πέτυχα σε ζάπινγκ σε ένα μικρό ταπεινό κανάλι του κώλου εδώ που μένω το οποίο δε βλέπω ΠΟΤΕ.
Την ταινία ούτε που την είχα ξανακούσει.
Δεν ξέρω τι με οδήγησε εκείνο το μοιραίο βράδυ και έμεινα σε εκείνο το κανάλι. Ήθελα να δω κάτι στο χαλαρό για να με πάρει ο ύπνος. Εργάσιμη μέρα κιόλας. Την επόμενη δούλευα.
Που λες καθώς προχωρούσε η υπόθεση και έδειχνε όλα αυτά τα διαστροφικά σκεφτόμουν "τι είναι αυτό που βλέπω ρε μλκ;"
Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Και φυσικά όχι μόνο δεν κοιμήθηκα, που αυτός ήταν ο αρχικός σκοπός, αλλά την είδα και μέχρι το τέλος.
Όταν ξύπνησα την επόμενη το πρωί ομολογώ ότι αισθανόμουν ένα πολύ περίεργο συναίσθημα εξαιτίας της ταινίας.
Έχω δει και το 1 και το 2 και το 3 για να δω πόσο πιο διαστροφική μπορεί να γίνει.
Καλά το 3 είναι σχεδόν κωμωδία.



Freisinniger έγραψε:έχουν βγάλει και 3
εμετίλα σκέτη η κατάσταση