Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
-
break
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 581
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Δεν είναι λογική έχουν περάσει τόσα χρόνια αλλά λογική ότι αυτές οι εταιρίες έχουν πτωχεύσει σε όλα πέραν του τυπικού. Οταν μία εταιρία πτωχεύει δηλώνει ότι δεν έχει φράγκο και αυτοί που χρωστάει παίρνουν ότι έχει μείνει σε αυτήν από κινητά και ακίνητα. Τα υπόλοιπα χρωστούμενα ουσιαστικά διαγράφονται. Δεν υπάρχουν να τα πάρεις. Τα χρήματα που αθροίζει το άρθρο είναι αέρας κοπανιστός.
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
break έγραψε:Δεν είναι λογική έχουν περάσει τόσα χρόνια αλλά λογική ότι αυτές οι εταιρίες έχουν πτωχεύσει σε όλα πέραν του τυπικού. Οταν μία εταιρία πτωχεύει δηλώνει ότι δεν έχει φράγκο και αυτοί που χρωστάει παίρνουν ότι έχει μείνει σε αυτήν από κινητά και ακίνητα. Τα υπόλοιπα χρωστούμενα ουσιαστικά διαγράφονται. Δεν υπάρχουν να τα πάρεις. Τα χρήματα που αθροίζει το άρθρο είναι αέρας κοπανιστός.
Δεν ειναι του αρθρου ειναι επισημα στοιχεια του κρατους.
0 .
-
break
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 581
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Ναι το ξέρω ότι είναι του κράτους. Αυτό ενοούσα πριν με τα Γρίκ Στατίστικς. Οτι το κράτος το ίδιο μετράει εσφαλμένα τις οφειλές προς το δημόσιο όταν έχει μέσα στην λίστα την ΠΠ και το Μινιόν.
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει
0 .
-
Echelon
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1358
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Ο Γιαννόπουλας που σε μόνιμη βάση κλαίγεται επειδή σβήστηκαν οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις των χρεών του ΠΑΟΚ για να βολευτεί ο Σαββίδης, θεωρεί απεχθές να αναφέρονται ως χρέος οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις του (κάθε) Μπόμπολα. Γελάει όλο το σύμπαν.
1 .
«Προφανείς και μεγάλες ευθύνες» της κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή για την «φάκα του μνημονίου» απέδωσε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη συνέντευξή του στο Open.
Ερωτηθείς από την Έλλη Στάη για τις ευθύνες των δύο κυβερνήσεων εις ότι αφορά την είσοδο στα μνημονία, ο κ. Τσίπρας σχολίασε ότι η μεν κυβέρνηση Καραμανλή «μας έβαλε στη φάκα, όμως οι χειρισμοί που έγιναν στη συνέχεια δεν ήταν οι κατάλληλοι για να μας βγάλουν από τη φάκα».
«Είναι διαφορετικές οι ευθύνες αλλά εξίσου μεγάλες» ανέφερε ο κ. Τσίπρας.
Ερωτηθείς από την Έλλη Στάη για τις ευθύνες των δύο κυβερνήσεων εις ότι αφορά την είσοδο στα μνημονία, ο κ. Τσίπρας σχολίασε ότι η μεν κυβέρνηση Καραμανλή «μας έβαλε στη φάκα, όμως οι χειρισμοί που έγιναν στη συνέχεια δεν ήταν οι κατάλληλοι για να μας βγάλουν από τη φάκα».
«Είναι διαφορετικές οι ευθύνες αλλά εξίσου μεγάλες» ανέφερε ο κ. Τσίπρας.
-
denplirono
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3289
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
με εναν τροπο μαζευονται τα λεφτα. δινεις τα στοιχεια των 40.000 λεβεντηδων στην Blackrock και τους δινεις το 50% απο οσο εισπραξουν....χεχε...θα χεστουμε στα δις λεμε
0 .
Θα γινει πολιτειακη ανωμαλια.Μολις γινει πολιτειακη ανωμαλια,αμεσως θα τραβηξει πισω το κεφαλαιο και θα απολυθουν ολοι οι υπαλληλοι. "Όταν αρχίσει απ΄τη Συρία...θα γενικευτεί"
Я не голосовал за Мицотакиса - εγω δεν ψηφισα Μητσοτακη
Я не голосовал за Мицотакиса - εγω δεν ψηφισα Μητσοτακη
-
ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 10724
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Echelon έγραψε:Ο Γιαννόπουλας που σε μόνιμη βάση κλαίγεται επειδή σβήστηκαν οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις των χρεών του ΠΑΟΚ για να βολευτεί ο Σαββίδης, θεωρεί απεχθές να αναφέρονται ως χρέος οι τόκοι/πανωτόκια/προσαυξήσεις του (κάθε) Μπόμπολα. Γελάει όλο το σύμπαν.
Παραπεοιεις αυτα που γραφω
Ειμαι υπερ της παταξης της απατης και της φοροδιαφυγης
Ειμαι κατα των υπερογκων τοκων προστιμων και προσαυξησεων
Διαδωνω καθετα με τον τροπο που λειτουργει ο ελεγκτικος μηχανισμος του Υπουργειου Οικονομικων
Και φυσικα ειμαι υπερ των επιλεκτικων σβησιματων προστιμων
Οπως οχ ειμαι και κατα των αλλλεπαληλων ρυθμισεων χρεων σε πολες δοσεις
Καταλαβαινεις οτι αν δημιουργησεις χρεη στα 20 σου σου χρονια οτι δεν υπαρχει μηχανισμος να σβηστουν αυτα ουτε οταν γινεις 70;
0 .
Αρίστος wrote: for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες......
nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες......
nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας
-
ΓΙΑΝΝIΣ ΓΙΑΝΝΩΠΟΥΛΟΣ
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 10724
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Λαχουρένιος έγραψε:Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει
Ενα ερωτημα ειναι απο ποτε υπαρχουν τα συγκεκριμενα χρεη
Ειναι χρεη της τελευταιας τριετιας ας πουμε η υπαρχουν πχ μεσα σε αυτα χρεη απο τοτε που επεσε η χουντα;
Παραδειγμα
Η Πειραικη Πατραικη εχει κλεισει το 1992
26 χρονια κλειστη και τα χρεης της βρισκονται σε αυτο το συνολο των 101 δις
0 .
Αρίστος wrote: for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες......
nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη...
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες......
nrg wrote:
H κυβερνηση περικόπτει τις συντάξεις 5% διότι το υπέγραψε στο 2015 και μετά από 10 μέρες δίνει αύξηση 5,5% διότι το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά της χώρας
-
break
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 581
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Λαχουρένιος έγραψε:Μια χαρα τις μετραει απλως δεν εχει την πολιτικη βουληση να τα παρει
Εδώ διάβασε.
Πολιτική βούληση να πάρει τι ; Μιλάμε για πρόστιμα σε άτομα που βρίσκονται φυλακή, πτωχευμένες εταιρίες, ακόμα και εταιρίες του δημοσίου !
Πάρε το παράδειγμα του Κασσιμάτη που είναι στην φυλακή και έχει φάει πρόστιμο 500εκ που με τις προσαυξήσεις έχει φτάσει τα 2 δις. Σου δίνω εγώ όλη την πολιτική βούληση του κόσμου. Πες μου εσύ αυτά τα 2 δις από που θα πας να τα εισπράξεις.
Καταλαβαίνεις τώρα για τι λαϊκίστικες ανοησίες μιλάμε. Με τέτοιες λίστες αντιπολιτεύονται όλα τα κόμματα στην Ελλάδα (συν την πάταξη της φοροδιαφυγής) και όταν έρχονται στην εξουσία τις ξεχνάνε και μας ξεσκίζουν στους φόρους και στις περικοπές.
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Μαζί τα φάγανε – 1% των φορολογουμένων χρωστά το 90% του συνόλου του χρέους
Δεν ισχυει οτι το δημοσιο εχει κατασχει ο,τι μπορει για τα χρεη αυτα. Για παραδειγμα στο αρθρο που εβαλε ο Μπρεικ λεει οτι ο Κοσκωτας χρωσταει 2,5 εκ. Παρ'ολα αυτα εχει ανοιξει νεα επιχειρηση στην Βουλγαρια και περναει τον χειμωνα στο Μπανσκο και το καλοκαιρι σε ακριβα ξενοδοχεια στο Καβουρι
http://www.larissanet.gr/2017/11/19/ti- ... akisi-tou/
Πως αυτος ο ανθρωπος εχει επιχειρησεις και κανει διακοπαρες οταν χρωσταει 2,5 εκατομυριακια?
Ο Μπατατουδης χρωσταει 3,6 εκ. και αυτην την στιγμη εχει επιχειρηση στην Ρουμανια με καθαρα κερδη την πρωτη χρονια 300.000
http://www.fimes.gr/2014/11/giorgos-mpa ... z5SSuMFhQe
http://www.larissanet.gr/2017/11/19/ti- ... akisi-tou/
Πως αυτος ο ανθρωπος εχει επιχειρησεις και κανει διακοπαρες οταν χρωσταει 2,5 εκατομυριακια?
Ο Μπατατουδης χρωσταει 3,6 εκ. και αυτην την στιγμη εχει επιχειρηση στην Ρουμανια με καθαρα κερδη την πρωτη χρονια 300.000
http://www.fimes.gr/2014/11/giorgos-mpa ... z5SSuMFhQe
0 .