Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 14 Μάιος 2019, 14:22

Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 14 Μάιος 2019, 14:24

Το 5ο επεισοδιο ηταν ωμα ρεαλιστικο.
Περιεγραψε με καθε φρικιαστικη λεπτομερεια το τερας της εξουσιας , της εκδικησης και του ολοκληρωτισμου.
Η Ντανυ σκοτωσε το κοριτσακι μεσα της και διελυσε εν ριπη οθφαλμου τον χαρτινο πυργο της Κιρκης. Παουερ ιζ παουερ.
Κατεκαψε το βρωμικο καο διεφθαρμενο Κινγκσλαντονγκ και μαζι με αυτο σχεδον ολους τους εχθρους της. Θα αφανισει και τον χαλβα την Δευτερα αλλα θα παυθει δυστυχως απο την φονισσα
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 14 Μάιος 2019, 14:25

Στύγιος έγραψε:Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..

Χα χα μια χαρουλα στηνεσαι και βλεπεις την υπερσειρα .
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 14 Μάιος 2019, 14:30

Οργισμένος έγραψε:
Στύγιος έγραψε:Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..

Χα χα μια χαρουλα στηνεσαι και βλεπεις την υπερσειρα .


Περιμένω να τελειώσει το μαρτύριο :P ,σαν το LOST ένα πράμα ,να μας ξανακαβουρδίσει πάλι τον εγκέφαλο..
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 14 Μάιος 2019, 16:14

Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα. :s_cool

Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 14 Μάιος 2019, 16:44

Οι μαλακες της σειρας φταινε οχι ο Μαρτιν
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 14 Μάιος 2019, 16:57

Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα. :s_cool

Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;

Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 14 Μάιος 2019, 17:04

Οργισμένος έγραψε:
Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα. :s_cool

Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;

Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.


Συνελόντι ειπείν : οι θεατές πήραμε 8 χρόνια τώρα τις παπαριές των συντελεστών σε συσκευασία δώρου και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 15 Μάιος 2019, 00:22

Οργισμένος έγραψε:
Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα. :s_cool

Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;

Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.


Aρκίδια ΌΡΓΙ :ohno343: :ohno343:

Εικόνα
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 15 Μάιος 2019, 21:51

Όργι ,να πάθεις στερητικό ρε μλκ εκεί στις τούνδρες της Σουηδίας , να θυμάσαι Ναιτγουάτς και να τρέμει το ΔΥ ποπουδάκι σου :P
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”