Game of Thrones
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Μαπα μεχρι στιγμης. Μη ρεαλιστικο.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Σε αντιθεση με την υπολοιπη σειρα το τελευταιο επεισπδιο πασχει απο μη ρεαλιστικα τεκτενομενα Απο το σημειο οπου διδεται το παθιασμενο φιλι κι επειτα.
Καπου εκει αναζητας απεγνωσμενα τον Μεγα ΝΚ.
Παλι με χρονια με καιρους παλι δικα μας θαναι, εδω μεχρι και κοτζαμ Ματριξ θαχει και συνεχεια στο GOT θα κολωσουμε;;;
Η καλυτερη σειρα που υπαρχει στον πλανητη ηταν το got. Με διαφορα.
Ωραια ηταν παμε γιαλλα.
Καπου εκει αναζητας απεγνωσμενα τον Μεγα ΝΚ.
Παλι με χρονια με καιρους παλι δικα μας θαναι, εδω μεχρι και κοτζαμ Ματριξ θαχει και συνεχεια στο GOT θα κολωσουμε;;;
Η καλυτερη σειρα που υπαρχει στον πλανητη ηταν το got. Με διαφορα.
Ωραια ηταν παμε γιαλλα.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Στύγιος
-
itteithe
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 2348
- Τοποθεσία: Τρίπολη
Re: Game of Thrones
Γάμησε το επεισοδιάκι. Επιτέλους κάθαρσις.
Btw, τόσο καιρό που επευφημούσατε τον βασιλιά της νύχτας (ω ναι, ο αγαπημένος σας είχε παρατσούκλι μπουζουκόβιου), είχα ξεχάσει το origin του. Ο βασιλιάς της νύχτας ήταν ένα όπλο εναντίων των πρώτων ανθρώπων, που απλά ξέφυγε από τον έλεγχο των δημιουργών του (των παιδιών του δάσους). Δηλαδή δεν είχε κάποιο σκοπό ή motivation, απλώς ακολουθούσε των αλγόριθμό του, που ήταν να σκοτώσει όλους τους ανθρώπους. Παρ' όλ' αυτά συνεχίζετε να τον επευφημείτε, γιατί είστε χίπστερς
Btw, τόσο καιρό που επευφημούσατε τον βασιλιά της νύχτας (ω ναι, ο αγαπημένος σας είχε παρατσούκλι μπουζουκόβιου), είχα ξεχάσει το origin του. Ο βασιλιάς της νύχτας ήταν ένα όπλο εναντίων των πρώτων ανθρώπων, που απλά ξέφυγε από τον έλεγχο των δημιουργών του (των παιδιών του δάσους). Δηλαδή δεν είχε κάποιο σκοπό ή motivation, απλώς ακολουθούσε των αλγόριθμό του, που ήταν να σκοτώσει όλους τους ανθρώπους. Παρ' όλ' αυτά συνεχίζετε να τον επευφημείτε, γιατί είστε χίπστερς

0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω
Habemus filium
Habemus filium
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Game of Thrones
Μετριο επεισοδιο πολυ διαδικαστικο και αντιθετο με την μεχρι τωρα λογικη της σειρας.
Δεν βγαζει νοημα το πως οι Ασπιλοι απο πιστοι στρατιωτες της Ντανι καθισαν σουζα μπροστα στους αρχοντες του Γουεστερος και οχι μονο δεχθηκαν την ετυμηγορια τους για τον νεο βασιλια αλλα αφησαν τον Τυριον να ζησει.
Επισης τους Ντοθρακι πως τους ξεφορτωθηκαν? Αυτοι δεν ακουνε κανενα.
Δεν βγαζει νοημα το πως οι Ασπιλοι απο πιστοι στρατιωτες της Ντανι καθισαν σουζα μπροστα στους αρχοντες του Γουεστερος και οχι μονο δεχθηκαν την ετυμηγορια τους για τον νεο βασιλια αλλα αφησαν τον Τυριον να ζησει.
Επισης τους Ντοθρακι πως τους ξεφορτωθηκαν? Αυτοι δεν ακουνε κανενα.
0 .
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Λαχουρένιος έγραψε:Μετριο επεισοδιο πολυ διαδικαστικο και αντιθετο με την μεχρι τωρα λογικη της σειρας.
Δεν βγαζει νοημα το πως οι Ασπιλοι απο πιστοι στρατιωτες της Ντανι καθισαν σουζα μπροστα στους αρχοντες του Γουεστερος και οχι μονο δεχθηκαν την ετυμηγορια τους για τον νεο βασιλια αλλα αφησαν τον Τυριον να ζησει.
Επισης τους Ντοθρακι πως τους ξεφορτωθηκαν? Αυτοι δεν ακουνε κανενα.
Η 8ετης σειρα τελειωνει και το μεγεθος της οριζει και υπαρξη διαδικαστικων επεισοδιων. Αυτο δεν ειναι το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι ολα πηγανε καλα και υπεροχα μεχρι και το μαχαιρωμα. Επειτα αρχισαν οι μη ρεαλιστικες παπαριες. Υπο κανονικες συνθηκε ο δραστης αν δεν δραπετευε απο το σημειο του εγκληματος θα εκτελουνταν επι τοπου. Επειτα οι Ανσοληντ και οι Ντοθρακι σταθηκαν σουζα επιβαλλοντας βεβαια καποιους ορους και αυτο ειναι μη ρεαλιστικο. Υπο κανονικες συνθηκες θα επρεπε να δοθει μαχη με τους υπολοιπους στρατους και ο νικητης να επιβαλλει την ετυμηγορια του. Επισης η ομοφωνια περι νεου βασιλια δεν θα συνεβαινε υπο κανονικες συνθηκες ενω ο Αεγκον θα εκτελουνταν ως επικινδυνος παικτης.
Στο τελευταιο επεισοδιο λοιπον γιναν λαθη, δεν εγινε βεβαια μια γλυκαναλατη παπαρια ως συνηθως αλλα εγιναν λαθακια.
Οκ οπως και ναχει η σειρα ηταν ανεπαναληπτη και ανυπερβλητη.
Τον δυσκολο χειμωνα που ερχεται στον Βορρα θα προμηθευτω τα βιβλια εις την αγγλικην σκληροδετα, για να περνανε πιο ευκολα τα παγωμενα βραδια του Λονγκ ναητ χειμωνα δλδ αναγνωση κι επειτα σεξ.
ΤHE NORTH REMEMBERS...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
itteithe
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 2348
- Τοποθεσία: Τρίπολη
Re: Game of Thrones
Δεν τους ξεφορτώθηκαν, απλώς περιφερόσαντο στο Κίνγκς Λάντινγκ, αν είδες στην σκηνή του αποχαιρετισμού των Σταρκαίων. Θα μου πεις, δεν ήταν τόσο πιστοί στη βασίλισσα όσο οι Άσπιλοι; Είναι valid ερώτημα, αλλά μεταξύ μας είναι και ψιλορομά οι Ντοθράκοι, επομένως δεν ξέρω αν τους κάηκε καρφάκι για την μπαλαμή.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω
Habemus filium
Habemus filium
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
itteithe έγραψε:Δεν τους ξεφορτώθηκαν, απλώς περιφερόσαντο στο Κίνγκς Λάντινγκ, αν είδες στην σκηνή του αποχαιρετισμού των Σταρκαίων. Θα μου πεις, δεν ήταν τόσο πιστοί στη βασίλισσα όσο οι Άσπιλοι; Είναι valid ερώτημα, αλλά μεταξύ μας είναι και ψιλορομά οι Ντοθράκοι, επομένως δεν ξέρω αν τους κάηκε καρφάκι για την μπαλαμή.
ΑΠο τη στιγμη που απεβιωσε η αρχηγος οι Ντοθρακι εχουν στην κουλτουρα τους την αμεση εκλογη νεου αρχηγου διχως κλαμματα και παλινωδιες.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
itteithe έγραψε:Δεν τους ξεφορτώθηκαν, απλώς περιφερόσαντο στο Κίνγκς Λάντινγκ, αν είδες στην σκηνή του αποχαιρετισμού των Σταρκαίων. Θα μου πεις, δεν ήταν τόσο πιστοί στη βασίλισσα όσο οι Άσπιλοι; Είναι valid ερώτημα, αλλά μεταξύ μας είναι και ψιλορομά οι Ντοθράκοι, επομένως δεν ξέρω αν τους κάηκε καρφάκι για την μπαλαμή.
ΑΠο την αλλη βεβαια οι Ασπιλοι πρεπει να σακουλευτηκανε τη δουλεια οταν η Ντανυ πηρε πισω την υποσχεση περι ελευθεριας τους και οραματιζοταν νεους πολεμους.
Παντως η αποδοση της «τρελας» της Ντανυ δλδ ενος ατομου το οποιο αποκτα ξαφνικα τεραστιες εξουσιες μεσα απο πολεμο και προσωπικες θυσιες ειναι πολυ πολυ ρεαλιστικη και σε αυτο περα απο το σεναριο ευθυνεται και η εκτελεστικη δεινοτητα της ηθοποιου.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
