Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Μάιος 2019, 07:48

Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...

Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD


Δηλαδη σοβαρα σου αρεσε η 8η σεζον?
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 21 Μάιος 2019, 10:28

Οργισμένος έγραψε:ΑΠο τη στιγμη που απεβιωσε η αρχηγος οι Ντοθρακι εχουν στην κουλτουρα τους την αμεση εκλογη νεου αρχηγου διχως κλαμματα και παλινωδιες.


Σωστός, μάλιστα έχω την εντύπωση πως αυτός που σκοτώνει τον αρχηγό τους γίνεται αυτόματα ο αρχηγός τους (επομένως ο Τσον έγινε η Καλήσι τους).
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 21 Μάιος 2019, 10:31

Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...

Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD


Όντως από Game of Thrones θα μπορούσες να πεις οτι έγινε Game Theory (όπως είπε και ο κοντός για την εκλογή του Μπράν, κανένας δεν είναι ευχαριστημένος, επομένως ήταν μια δίκαιη απόφαση).
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 21 Μάιος 2019, 12:41

itteithe έγραψε:
Οργισμένος έγραψε:ΑΠο τη στιγμη που απεβιωσε η αρχηγος οι Ντοθρακι εχουν στην κουλτουρα τους την αμεση εκλογη νεου αρχηγου διχως κλαμματα και παλινωδιες.


Σωστός, μάλιστα έχω την εντύπωση πως αυτός που σκοτώνει τον αρχηγό τους γίνεται αυτόματα ο αρχηγός τους (επομένως ο Τσον έγινε η Καλήσι τους).

Οχι ρεσυ. Μονο αν ειναι Ντοθρακι ο δραστης.
1 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 21 Μάιος 2019, 12:42

Λαχουρένιος έγραψε:
Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...

Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD


Δηλαδη σοβαρα σου αρεσε η 8η σεζον?


Ναι φυσικα. Η κορυφαια σεζον.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Μάιος 2019, 12:52

Οι ντοθρακι υποταχθηκαν στην Ντανι λογω του δρακου. Μετα τον θανατο της και την φυγη του δρακου θα επρεπε να κανουν ανταρσια κανονικα.

Ψιλα γραμματα για τους παραγωγους αυτα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 21 Μάιος 2019, 13:28

Είδα το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο. Σίγουρα και τα ενδιάμεσα θα είναι στο ίδιο μοτίβο.
Συμπέρασμα εμπειρικό αλλά και εκ των συμφραζομένων.
Σειρά για παλιμπαιδίζοντες μεσήλικες με καλπάζουσα φαντασία και σύνδρομο νταρκεϊτζισμού. :D :fico:
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Μάιος 2019, 13:36

Ραν ταν πλαν έγραψε:Είδα το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο. Σίγουρα και τα ενδιάμεσα θα είναι στο ίδιο μοτίβο.
Συμπέρασμα εμπειρικό αλλά και εκ των συμφραζομένων.
Σειρά για παλιμπαιδίζοντες μεσήλικες με καλπάζουσα φαντασία και σύνδρομο νταρκεϊτζισμού. :D :fico:


Εχασες μερικα ωραια βυζακια και κωλαρακια ενδιαμεσα :fico:
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 21 Μάιος 2019, 14:14

Λαχουρένιος έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:Είδα το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο. Σίγουρα και τα ενδιάμεσα θα είναι στο ίδιο μοτίβο.
Συμπέρασμα εμπειρικό αλλά και εκ των συμφραζομένων.
Σειρά για παλιμπαιδίζοντες μεσήλικες με καλπάζουσα φαντασία και σύνδρομο νταρκεϊτζισμού. :D :fico:


Εχασες μερικα ωραια βυζακια και κωλαρακια ενδιαμεσα :fico:


Πφφφφ ,εν συγκρίσει με Rome και Σπάρτακο δεν έλεγε τίποτα :s_no
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 21 Μάιος 2019, 16:22

Λαχουρένιος έγραψε:Οι ντοθρακι υποταχθηκαν στην Ντανι λογω του δρακου. Μετα τον θανατο της και την φυγη του δρακου θα επρεπε να κανουν ανταρσια κανονικα.

Ψιλα γραμματα για τους παραγωγους αυτα.

Θα τους δοθηκε ρολος (βασιλικο ιππικο) ή γη . Ειπαμε αν θα εδειχνε και αυτα τοτε θα θελαμε 1 ακομα επεισοδιο τελειως επιπεδο και διαδικαστικο "συ παρε αυτο ο αλλος εκεινο κοκ κοκ"
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”