Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD
Δηλαδη σοβαρα σου αρεσε η 8η σεζον?

Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD

Οργισμένος έγραψε:ΑΠο τη στιγμη που απεβιωσε η αρχηγος οι Ντοθρακι εχουν στην κουλτουρα τους την αμεση εκλογη νεου αρχηγου διχως κλαμματα και παλινωδιες.

Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD

itteithe έγραψε:Οργισμένος έγραψε:ΑΠο τη στιγμη που απεβιωσε η αρχηγος οι Ντοθρακι εχουν στην κουλτουρα τους την αμεση εκλογη νεου αρχηγου διχως κλαμματα και παλινωδιες.
Σωστός, μάλιστα έχω την εντύπωση πως αυτός που σκοτώνει τον αρχηγό τους γίνεται αυτόματα ο αρχηγός τους (επομένως ο Τσον έγινε η Καλήσι τους).

Λαχουρένιος έγραψε:Οργισμένος έγραψε:Υπεργαματη σειρα. Η μιση υφηλιος κλαιει επειδη δεν κερδισε το οποιο πουλεν της και η αλλη μιση την ειδε σκηνοθετης και κριτικος 7ης τεχνης...
Τους γαμησan τα μυαλα ο Μαρτιν αλλα και οι DD
Δηλαδη σοβαρα σου αρεσε η 8η σεζον?




Ραν ταν πλαν έγραψε:Είδα το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο. Σίγουρα και τα ενδιάμεσα θα είναι στο ίδιο μοτίβο.
Συμπέρασμα εμπειρικό αλλά και εκ των συμφραζομένων.
Σειρά για παλιμπαιδίζοντες μεσήλικες με καλπάζουσα φαντασία και σύνδρομο νταρκεϊτζισμού.![]()

Λαχουρένιος έγραψε:Ραν ταν πλαν έγραψε:Είδα το πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο. Σίγουρα και τα ενδιάμεσα θα είναι στο ίδιο μοτίβο.
Συμπέρασμα εμπειρικό αλλά και εκ των συμφραζομένων.
Σειρά για παλιμπαιδίζοντες μεσήλικες με καλπάζουσα φαντασία και σύνδρομο νταρκεϊτζισμού.![]()
Εχασες μερικα ωραια βυζακια και κωλαρακια ενδιαμεσα


Λαχουρένιος έγραψε:Οι ντοθρακι υποταχθηκαν στην Ντανι λογω του δρακου. Μετα τον θανατο της και την φυγη του δρακου θα επρεπε να κανουν ανταρσια κανονικα.
Ψιλα γραμματα για τους παραγωγους αυτα.