Best of anthellinism

Κοινωνικά θέματα.
Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 08 Μάιος 2020, 22:58

Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:Ο Κωνσταντίνος Πολυχρονιαδης, Έλληνας του εξωτερικού, σε επιστολή του προς τον Υψηλαντη (1821) αποκαλεί τους Έλληνες αγωνιστές ληστές και απορεί πως αυτός, σαν ευγενής που ήταν, καταδέχθηκε να ασχοληθει με την "Αλβανική Ελλάδα":

“Δεν ημπορώ, (έγραφε προς τον Υψηλάντη), να πιστεύσω, οτι εμβάντες εις τρομερον και τόσον ασυνείθιστον στάδιον, θα κυριεύεσθε πλέον άπο τάς προλήψεις τής γεννήσεως καί τής ανατροφής σας. Η επιμονή σας εν τω μέσω τής Αλβανικής Ελλάδος με κάμνει νά συμπεράνω και νά φρονήσω, ότι είσθε ειλικρινής φίλος του γένους... Η εκλαμπρότης σου είσθε νέος ακόμη, και ίσως μηδέ εσυνειθίσατε ακόμη εις τον παρόντα ληστρικόν βίον τής Ελλάδος ...”

Η μόνη μαρτυρία που έχουμε γι' αυτό είναι αυτή του Φιλήμονος ;

https://books.google.gr/books?id=yb0q67 ... 82&f=false

Αν ναι , τότε το "Αλβανική Ελλάδα" μπορεί να σημαίνει ότι και ο "ληστρικός βίος της Ελλάδος" και ο Φιλήμων το παρεξήγησε. Εξάλλου παρακάτω ο ίδιος ο Πολυχρονιάδης θεωρεί τον Υψηλάντη αληθινό Έλληνα αν εκτιμήσει την παρρησία του.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 08 Μάιος 2020, 23:00

Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:Ο Θεσσαλονικεύς Ιωαννης Κατράρης γράφοντας για το ρήτορα Νεόφυτο ή Momčila (Μομοτζίλα) από τη Μακεδονία (14ος αιώνας) αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ήταν «μιξοβάρβαρον τι τέρας», απόγονος «Αλβανιτών συγκραθέντων μετά Βλάχων» και

την μεν γέννην εστι Βλάχος,

Αλβανίτης δε την όψιν,

του δε σώματος την θέσιν, Βουλγαραλβανιτοβλάχος
:bigsmile35:

Εικόνα

Ο Νεόφυτος ήθελε να βάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση στην ιεραρχία και ο Κατράρης ήταν απ' τους αντιπάλους του. Γι' αυτό τον κοροϊδεύει.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 08 Μάιος 2020, 23:03

pluton έγραψε:Βάζε πηγές που και ποιοι τα έχουν γράψει.

Των Αθηναίων είναι του Πλάτωνα.viewtopic.php?f=20&t=9976&p=282035&hilit=%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BF%CE%BD#p282035 Γνωστά ψώνια οι Αθηναίοι της κλασικής περιόδου. Πίστευαν ότι είναι οι αυθεντικότεροι Έλληνες.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 08 Μάιος 2020, 23:08

Adminović έγραψε:
Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:Ο Θεσσαλονικεύς Ιωαννης Κατράρης γράφοντας για το ρήτορα Νεόφυτο ή Momčila (Μομοτζίλα) από τη Μακεδονία (14ος αιώνας) αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ήταν «μιξοβάρβαρον τι τέρας», απόγονος «Αλβανιτών συγκραθέντων μετά Βλάχων» και

την μεν γέννην εστι Βλάχος,

Αλβανίτης δε την όψιν,

του δε σώματος την θέσιν, Βουλγαραλβανιτοβλάχος
:bigsmile35:

Δηλαδή ένας γνήσιος Ελλην, απόγονος του Περικλέους. :fico: :elladara:

Ο Περικλής δεν άφησε απογόνους. :tourtaface:
Δυο γιοί του πέθαναν στον λοιμό και ένας τρίτος εκτελέστηκε μετά την ναυμαχία των Αργινουσσών.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 09 Μάιος 2020, 07:59

Προέλλην έγραψε:Για ποιόν λέτε ρε παιδιά, για τον Ρουμελιώτ;


Οχι, αυτος ειναι αλβανος και στο γενος και την οψη. 2/2.

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αν ναι , τότε το "Αλβανική Ελλάδα" μπορεί να σημαίνει ότι και ο "ληστρικός βίος της Ελλάδος" και ο Φιλήμων το παρεξήγησε.


:laugh1: :laugh1: :laugh1:
0 .

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Adminović » 09 Μάιος 2020, 09:58

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ο Περικλής δεν άφησε απογόνους. :tourtaface:
Δυο γιοί του πέθαναν στον λοιμό και ένας τρίτος εκτελέστηκε μετά την ναυμαχία των Αργινουσσών.


ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ. :noway1:
Αφού εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είμαι απόγονός του. :xex4:
Δεν θα σταθώ σε θέματα γλώσσας, πολιτισμού κλπ, που είναι τα ίδια ακριβώς. Εγώ θα μιλήσω για την καταπληκτική ομοιότητά μου με τον μακαρίτη. Αφού όλοι μου λένε ότι είμαστε ίδιοι. Έβαλα μέχρι και περικεφαλαία (τη δανείστηκα από ένα φιλαράκι, απόγονος του Λεωνίδα εκείνος) και βγήκα φωτό και όλοι μου λένε ίδιος η προτομή του Περικλή είμαι.
Στάνταρ είχε αμολήσει και τίποτα ακόμα κουτσούβελα ο μακαρίτης και μας το κρύβουν οι ανθέλληνες. :yesyes: :elladara:

Λαχουρένιος έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Για ποιόν λέτε ρε παιδιά, για τον Ρουμελιώτ;


Οχι, αυτος ειναι αλβανος και στο γενος και την οψη. 2/2.

Ξέρω κι εγώ μια τέτοια περίπτωση. Αλβανός στο γένος, Αλβανός στην όψη, Αλβανός στο επώνυμο, κατάγεται κι από Αλβανία και είναι φουλ σαμαρικός (μάλλον ο Σαμαράς μας τον κουβάλησε), κορκονίτσα (fanboy του Κορκονέα) και αντικομμουνιστής (επί Χότζα μάλλον ήταν στην απέξω φαίνεται). :smoke06:
2 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 09 Μάιος 2020, 14:40

Κατι μου θυμιζει :fico:
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 09 Μάιος 2020, 15:56

Λαχουρένιος έγραψε:
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αν ναι , τότε το "Αλβανική Ελλάδα" μπορεί να σημαίνει ότι και ο "ληστρικός βίος της Ελλάδος" και ο Φιλήμων το παρεξήγησε.


:laugh1: :laugh1: :laugh1:


Έχει χιούμορ ο μπαγάσας.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Ακρίδης Κατσαριδόπουλος
Crazy poster
Crazy poster
Δημοσιεύσεις: 1210

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Ακρίδης Κατσαριδόπουλος » 12 Μάιος 2020, 16:12

Τλαξκαλτέκος έγραψε:
Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:Ο Θεσσαλονικεύς Ιωαννης Κατράρης γράφοντας για το ρήτορα Νεόφυτο ή Momčila (Μομοτζίλα) από τη Μακεδονία (14ος αιώνας) αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ήταν «μιξοβάρβαρον τι τέρας», απόγονος «Αλβανιτών συγκραθέντων μετά Βλάχων» και

την μεν γέννην εστι Βλάχος,

Αλβανίτης δε την όψιν,

του δε σώματος την θέσιν, Βουλγαραλβανιτοβλάχος
:bigsmile35:

Εικόνα

Ο Νεόφυτος ήθελε να βάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση στην ιεραρχία και ο Κατράρης ήταν απ' τους αντιπάλους του. Γι' αυτό τον κοροϊδεύει.


https://www.google.gr/amp/s/smerdaleos. ... %2584/amp/

Αν δεις πάντως τα στοιχεία που παραθέτει ο Σμερδ θα διαπιστώσεις ότι συμπίπτουν χρονογεωγραφικά με αυτα που λέει ο Κατράρης.
0 .

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Πρώιμοι Φαλμεράυερ

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 12 Μάιος 2020, 19:25

Ακρίδης Κατσαριδόπουλος έγραψε:
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Ο Νεόφυτος ήθελε να βάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση στην ιεραρχία και ο Κατράρης ήταν απ' τους αντιπάλους του. Γι' αυτό τον κοροϊδεύει.


https://www.google.gr/amp/s/smerdaleos. ... %2584/amp/

Αν δεις πάντως τα στοιχεία που παραθέτει ο Σμερδ θα διαπιστώσεις ότι συμπίπτουν χρονογεωγραφικά με αυτα που λέει ο Κατράρης.

Δηλαδή τι στοιχεία παραθέτει που σχετίζονται με τον Νεόφυτο και τον Κατράρη ; :hmmm
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )


Επιστροφή σε “Κοινωνία”