bizeli έγραψε:..
Kαλά, εσένα σε άρεσε σίγουρα γιατί η αναλογία ανδρών-γυναικών είναι 5 προς 1


bizeli έγραψε:..



Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.

mixaliss έγραψε:Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.
Για τον αέρα μεγάλης πολή δεν θα συμφωνήσω, ποτέ δε μου έβγαλε κάτι τέτοιο. Πιο πολύ για μεγάλο χωριό μου κάνει.
Στα θετικά της πολής το μουσουλμάνικό στοιχείο που δίνει χρώμα, η παλιά πόλη και το ποτάμι. Επίσης οι κάτοικοι απλοί και προσγειωμένοι. Ποτέ δεν είδα ξανθιώτη να το παίζει κάποιος κλπ.

bizeli έγραψε:Γιατί ρε μιχάλη; Απ'όλα έχει. Και αγορά και νυχτερινή ζωή και πανεπιστήμια και νεολαία και γραφικά σοκάκια και πολυπολιτισμικότητα και ωραία events και απ όλα.

mixaliss έγραψε:bizeli έγραψε:Γιατί ρε μιχάλη; Απ'όλα έχει. Και αγορά και νυχτερινή ζωή και πανεπιστήμια και νεολαία και γραφικά σοκάκια και πολυπολιτισμικότητα και ωραία events και απ όλα.
κοίτα αν έχεις πάει μόνο σε γιορτές παλιάς πόλης είναι μαγική εικόνα. Δεν είναι έτσι όλο το χρόνο. Είναι καλύτερα από άλλες πόλεις τύπου Δράμα ή Κοζάνη...αλλά μέχρι εκεί.

mixaliss έγραψε:Την τελευταία 15έτια δεν θυμάμαι να έχω παρακολουθήσει κάποια ελληνική κωμική σειρά. Δε μου προκαλούν κανένα ενδιαφέρον. Δεν νομίζω οτι έχει πέσει το επίπεδο σε σχέση με παλιότερα. Μάλλον εγώ μεγάλωσα και δεν τα αντέχω πλέον. Ίσως φταίει και οτι έχουμε πρόσβαση σε πολλές ξένες σειρές που είναι δέκα σκάλες πάνω από τις ελληνικές.
Αυτό που έβλεπα ευχάριστα μικρός είναι οι " Μεν και οι δεν" , αλλά και αργότερα αυτό με τον Καθηγητή Καντακουζηνό. Τίποτα άλλο από Ρώμα δεν μου έκανε κλικ. Καφέ τις χαράς δεν άντεξα να δω πχ.
Το "Ρετιρέ" αν και γελοίο από πολλές απόψεις, αποτύπωνε αρκετά ρεαλιστικά την νεοελληνική κοινωνία της εποχής. "Aπαράδεκτοι@ και "Aυθαίρετοι" επίσης ήταν καλές σειρές.

Λαχουρένιος έγραψε:Το Ρετιρε ηταν καλο για την εποχη του .



Προέλλην έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Το Ρετιρε ηταν καλο για την εποχη του .
Dafuq ρε; Cultίλα με χαζοατάκες που τις έγραψε γέρος ξεχασμένος στα 70ς.