Λόγω τιμής

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Ιούλ 2019, 01:21

bizeli έγραψε:..

Kαλά, εσένα σε άρεσε σίγουρα γιατί η αναλογία ανδρών-γυναικών είναι 5 προς 1 :P
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 01:26

Kαλά είχε αρκετό αντρικό πληθυσμό, μπανίσαμε αρκετούς.
:D
Ρε ακούστε που σας λέω ... άμα θέλετε να περάσετε καλά να πάτε Ξάνθη στη γιορτή παλιάς πόλης και θα με θυμηθείτε.
0 .

Άβαταρ μέλους
mixaliss
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 462

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό mixaliss » 30 Ιούλ 2019, 01:29

Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.


Για τον αέρα μεγάλης πολή δεν θα συμφωνήσω, ποτέ δε μου έβγαλε κάτι τέτοιο. Πιο πολύ για μεγάλο χωριό μου κάνει.
Στα θετικά της πολής το μουσουλμάνικό στοιχείο που δίνει χρώμα, η παλιά πόλη και το ποτάμι. Επίσης οι κάτοικοι απλοί και προσγειωμένοι. Ποτέ δεν είδα ξανθιώτη να το παίζει κάποιος κλπ.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 01:32

mixaliss έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.


Για τον αέρα μεγάλης πολή δεν θα συμφωνήσω, ποτέ δε μου έβγαλε κάτι τέτοιο. Πιο πολύ για μεγάλο χωριό μου κάνει.
Στα θετικά της πολής το μουσουλμάνικό στοιχείο που δίνει χρώμα, η παλιά πόλη και το ποτάμι. Επίσης οι κάτοικοι απλοί και προσγειωμένοι. Ποτέ δεν είδα ξανθιώτη να το παίζει κάποιος κλπ.



Γιατί ρε μιχάλη; Απ'όλα έχει. Και αγορά και νυχτερινή ζωή και πανεπιστήμια και νεολαία και γραφικά σοκάκια και πολυπολιτισμικότητα και ωραία events και απ όλα.
0 .

Άβαταρ μέλους
mixaliss
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 462

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό mixaliss » 30 Ιούλ 2019, 01:38

bizeli έγραψε:Γιατί ρε μιχάλη; Απ'όλα έχει. Και αγορά και νυχτερινή ζωή και πανεπιστήμια και νεολαία και γραφικά σοκάκια και πολυπολιτισμικότητα και ωραία events και απ όλα.


κοίτα αν έχεις πάει μόνο σε γιορτές παλιάς πόλης είναι μαγική εικόνα. Δεν είναι έτσι όλο το χρόνο. Είναι καλύτερα από άλλες πόλεις τύπου Δράμα ή Κοζάνη...αλλά μέχρι εκεί.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 01:58

mixaliss έγραψε:
bizeli έγραψε:Γιατί ρε μιχάλη; Απ'όλα έχει. Και αγορά και νυχτερινή ζωή και πανεπιστήμια και νεολαία και γραφικά σοκάκια και πολυπολιτισμικότητα και ωραία events και απ όλα.


κοίτα αν έχεις πάει μόνο σε γιορτές παλιάς πόλης είναι μαγική εικόνα. Δεν είναι έτσι όλο το χρόνο. Είναι καλύτερα από άλλες πόλεις τύπου Δράμα ή Κοζάνη...αλλά μέχρι εκεί.


Εντάξει ναι σε αυτό έχεις δίκιο.
Αν μένεις μόνιμα κάπου είναι διαφορετικά απ 'ότι αν είσαι επισκέπτης.
Αλλά γενικά η Ξάνθη είναι μια πόλη που ακούγεται πολύ συγκριτικά με άλλες επαρχιακές και αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 30 Ιούλ 2019, 08:42

mixaliss έγραψε:Την τελευταία 15έτια δεν θυμάμαι να έχω παρακολουθήσει κάποια ελληνική κωμική σειρά. Δε μου προκαλούν κανένα ενδιαφέρον. Δεν νομίζω οτι έχει πέσει το επίπεδο σε σχέση με παλιότερα. Μάλλον εγώ μεγάλωσα και δεν τα αντέχω πλέον. Ίσως φταίει και οτι έχουμε πρόσβαση σε πολλές ξένες σειρές που είναι δέκα σκάλες πάνω από τις ελληνικές.

Αυτό που έβλεπα ευχάριστα μικρός είναι οι " Μεν και οι δεν" , αλλά και αργότερα αυτό με τον Καθηγητή Καντακουζηνό. Τίποτα άλλο από Ρώμα δεν μου έκανε κλικ. Καφέ τις χαράς δεν άντεξα να δω πχ.

Το "Ρετιρέ" αν και γελοίο από πολλές απόψεις, αποτύπωνε αρκετά ρεαλιστικά την νεοελληνική κοινωνία της εποχής. "Aπαράδεκτοι@ και "Aυθαίρετοι" επίσης ήταν καλές σειρές.


Οι Απαραδεκτοι μπορει και να ειναι η καλυτερη κωμωδια της ελ. τηλεορασης. Πολυ μπροστα. Το Ρετιρε ηταν καλο για την εποχη του αλλα κουρασε μετα απο 20 επαναληψεις.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Ιούλ 2019, 21:22

Λαχουρένιος έγραψε:Το Ρετιρε ηταν καλο για την εποχη του .

Dafuq ρε; Cultίλα με χαζοατάκες που τις έγραψε γέρος ξεχασμένος στα 70ς.
1 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 31 Ιούλ 2019, 00:32

Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η σειρά θα προβάλλεται στον προσφιλή μας σταθμό ΣΚΑΙ
Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 31 Ιούλ 2019, 07:01

Προέλλην έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Το Ρετιρε ηταν καλο για την εποχη του .

Dafuq ρε; Cultίλα με χαζοατάκες που τις έγραψε γέρος ξεχασμένος στα 70ς.


Για αυτο ειπα ''για την εποχη του''.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”