Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα.





Freisinniger έγραψε:μόνο ένα τρειλερ είχα δει και μου ήρθε να ξεράσω
Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα.![]()



bizeli έγραψε:υ και βλέπω διαστροφικά.
.

Freisinniger έγραψε:μόνο ένα τρειλερ είχα δει και μου ήρθε να ξεράσω
Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα.![]()



bizeli έγραψε:Εγώ όχι.
Αν και μου αρέσουν.

Τέλος!