Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 04:36

μόνο ένα τρειλερ είχα δει και μου ήρθε να ξεράσω

Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα. :bad: :bad:
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 04:43

Freisinniger έγραψε:μόνο ένα τρειλερ είχα δει και μου ήρθε να ξεράσω

Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα. :bad: :bad:


Ταινία ήταν ρε συ εντάξει.
Δε σου λέω ότι βάζω κάθε βράδυ και βλέπω διαστροφικά.
Έτυχε και την είδα και μετά είδα και τα υπόλοιπα από περιέργεια πιο πολύ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Πηγαδισιος
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 127

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Πηγαδισιος » 14 Μαρ 2018, 19:22

αμα τυχει ναι
απλα οχι με ακουστικα πλεον
0 .

Άβαταρ μέλους
jason
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 241

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό jason » 27 Μαρ 2018, 14:22

Αυτά με τα φαντάσματα είναι ωραία, κυρίως στον κινηματογράφο
Το ring μου είχε αρέσει πολύ, μετά μου είπαν να δω το γιαπωνέζικο οτι θα χεστω αλλά μόνο που άκουγα τη γλώσσα γελούσα
Και οι Ισπανοί έχουν κάτι ωραία με πνεύματα
1 .

blackpaint
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 559

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό blackpaint » 27 Μαρ 2018, 14:38

bizeli έγραψε:υ και βλέπω διαστροφικά.
.

ας δοκιμασουμε τα ορια των διαστροφων σου


Önce vatan (1974)
http://www.imdb.com/title/tt0183605/

οι περιπετειες ηρωικου αξιωματικου του τουρκικου στρατου που προσπαθει να σωσει τους αθωους τουρκοκυπριους απο τα νυχια των δολοφονικων ορδων των ελληνοκυπριων
0 .

Άβαταρ μέλους
Katanas
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 191

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Katanas » 27 Μαρ 2018, 18:44

Freisinniger έγραψε:μόνο ένα τρειλερ είχα δει και μου ήρθε να ξεράσω

Δεν γουστάρω ανώμαλα και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την κακοποίηση και εξεφτελισμό του ανθρώπινου σώματος. Πώ πω τώρα τι μου θύμισες κάτι χειρότερο και από αυτό, αυτό ήταν πραγματικότητα. :bad: :bad:

Τοτε μην δεις τις παρακατω ταινιες:
A Serbian Film
Cannibal holocaust
Human Centipede
Nekromantik
Martyrs
Irreversible
Και τις ταινιες των 70s
Salo
In the realm of the senses
Last house on the the left
I spit in your grave
Devils
Thriller a cruel picture
Lisa the wolf of Ss
Pink Flamingo

Α και απεφυγε ασιατικο κινηματογραφο...

Λεω να δω το snowtown καποια στιγμη γιατι εχω ακουσει οτι παιζει διαστροφη και εκει...
0 .
~
CoRfU
~


blackpaint
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 559

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό blackpaint » 27 Μαρ 2018, 20:21

Lisa the wolf of Ss

ενταξ αυτο βλεπεται σαν σεξοκωμωδια
0 .

Άβαταρ μέλους
1451
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: Σπείρα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό 1451 » 27 Μαρ 2018, 23:07

Αποφεύγω να δω το βράδυ, το μεσημέρι βλέπω μια χαρά. Εκτός κι αν έχω όρεξη να δω όνειρα οπότε κάθομαι και βλέπω κάτι βραδιάτικα. Ελάχιστες ταινίες με τρομάζουν, για παράδειγμα το πρώτο το Insidious δεν θα το έβλεπα ποτέ νύχτα.
Μόνος φυσικά και βλέπω, πάντα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Γύπας
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2752

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Γύπας » 27 Μαρ 2018, 23:12

bizeli έγραψε:Εγώ όχι.
Αν και μου αρέσουν.


:laugh1:

Βρε μπαγλαμίδικο! Σκλήρυνε λίγο :punch07:
0 .


itteithe δεν μπορεί, κάπου θα το διαβάσεις κάποια στιγμή. Άμα δεν γυρίσεις να ποστάρεις τον παίρνεις :yesyes: Τέλος!

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 377
Τοποθεσία: ΗΗ.

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Cavaliere » 28 Μαρ 2018, 13:27

Γιατί να μη δω;
0 .
Ordem e Progresso.
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας.
Δόξα τω Θεώ.


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”