Αριστερά και άλλα...

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » 19 Μάιος 2026, 16:36

Αν είναι αλήθεια, που αμφιβάλω....


FB_IMG_1779197619476.jpg



:priest_z: :priest_z: :priest_z: :priest_z: :priest_z: :priest_z:


19350712-rizospastis-mikra-asia.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Pavlos-Παυλος
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 154

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό Pavlos-Παυλος » 20 Μάιος 2026, 10:54

Ελα μπάρμπα, τσιμπα υλικό.

https://www.ertnews.gr/anadromes/to-mpl ... n-polemou/

Εκείνο το βράδυ, στις 3 τα ξημερώματα και ενώ υπολογίζονταν σε 3.000 οι ανάπηροι που βρίσκονταν στα νοσοκομεία της Αθήνας, Έλληνες συνεργάτες των Γερμανών την προσωπική καθοδήγηση του αρχιγκεσταπίτη Φον Στρόουπ, περικύκλωσαν 19 νοσοκομεία με πυροβολισμούς, λογχισμούς και βρισιές μετέφεραν περίπου 800 ανάπηρους στις φυλακές Χατζηκώστα και στρατόπεδο Χαϊδαρίου.

Παράλληλα ό,τι μπορούσε να έχει κάποια αξία από τον εξοπλισμό των νοσοκομείων λεηλατήθηκε από τους εισβολείς. Εκτελέστηκαν 283 ανάπηροι. Όμως και όσοι παρέμειναν στο Χαϊδάρι, είτε επιλέχτηκαν για εκτέλεση σε άλλες στιγμές, είτε τους μετέφεραν σε γερμανικά στρατόπεδα απ’ όπου δεν γύρισαν ποτέ.
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » 20 Μάιος 2026, 15:41

Pavlos-Παυλος έγραψε:Ελα μπάρμπα, τσιμπα υλικό.

https://www.ertnews.gr/anadromes/to-mpl ... n-polemou/

Εκείνο το βράδυ, στις 3 τα ξημερώματα και ενώ υπολογίζονταν σε 3.000 οι ανάπηροι που βρίσκονταν στα νοσοκομεία της Αθήνας, Έλληνες συνεργάτες των Γερμανών την προσωπική καθοδήγηση του αρχιγκεσταπίτη Φον Στρόουπ, περικύκλωσαν 19 νοσοκομεία με πυροβολισμούς, λογχισμούς και βρισιές μετέφεραν περίπου 800 ανάπηρους στις φυλακές Χατζηκώστα και στρατόπεδο Χαϊδαρίου.

Παράλληλα ό,τι μπορούσε να έχει κάποια αξία από τον εξοπλισμό των νοσοκομείων λεηλατήθηκε από τους εισβολείς. Εκτελέστηκαν 283 ανάπηροι. Όμως και όσοι παρέμειναν στο Χαϊδάρι, είτε επιλέχτηκαν για εκτέλεση σε άλλες στιγμές, είτε τους μετέφεραν σε γερμανικά στρατόπεδα απ’ όπου δεν γύρισαν ποτέ.



Ανηψουδι μου να είσαι καλά ευχαριστώ. Η οικογένειά μου την ΣΩΤΗΡΙΑ την ξέρει καλά, ο μεγάλος αδελφός του πατέρα μου πέθανε εκεί το 1946 φυματικός με αιμοπτυσεις.


FB_IMG_1779282560888.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » 28 Μάιος 2026, 20:45

Άκουγα τη συνέντευξη Γιαβρόγλου στον Stamatis Zacharos και ειλικρινά απόρησα με το απύθμενο θράσος του.
Καμία μεταμέλεια για το που οδήγησε τη χώρα η συμμορία! Ήταν λέει ΟΛΟΙ οι κορυφαίοι στον τομέα τους απλά στην εφαρμογή δεν τα κατάφεραν γιατί δεν είχαν επίγνωση της πραγματικότητας! Και το είπε χωρίς ντροπή.
Με θράσος ουρακοτάγκου
Και οι καταλήψεις λέει δεν ήταν καταλήψεις αλλά αυτοδιοικούμενοι χώροι! Μπήκαν τα κοπρόσκυλα στα ΑΕΙ κατέλαβαν ολόκληρες αίθουσες και δεν έγινε τίποτα σπουδαίο.
Και αυτό το έμεσμα με τις ολιγαρχικές απόψεις υπήρξε υπουργός Παιδείας.
Γιατί αριστερός είναι εκείνος που αποφασίζει τι είναι καλό για σένα, τι πρέπει να θέλεις για να είσαι ευτυχισμένος, με ποιες συνθήκες πρέπει ζεις, τι σου αρέσει και τι όχι!
Αν τολμήσεις να διαφωνήσεις, θα σε βγάλει τρελό και θα σου το επιβάλει στο όνομα της δημοκρατίας γιατί έτσι έχουν βαφτίσει τον ολοκληρωτισμό!
Γιατί η πιο ύπουλη μορφή αυταρχισμού είναι κάτι σκουπίδια τύπου Γιαβρόγλου που μιλούν διαρκώς για δικαιώματα.
Στα τσακίδια οι ακόμα παραπέρα ξέρασμα.

FB_IMG_1779990188253.jpg



https://www.facebook.com/share/p/1BADbQc3yq/
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Ιουν 2026, 08:39

FB_IMG_1780378636409.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49402
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 05 Ιουν 2026, 21:33

Προέλλην έγραψε:Aλλά, και το ντούρο ρούσκο Ρωσικό Κομμουνιστικό Εργατικό Κόμμα (RKRP–KPSU) που χαριεντιζόντουσαν τόσο καιρό εκεί, και μας ζαλίζαν τον βίλο στην ΚΟΜΕΠ για το πόσο σπουδαίο είναι και να το άρθρο του Γιούρι, και να της Σβετλάνας, κράζει τώρα το κκε για στήριξη των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων στο ουκρανικό: https://www.idcommunism.com/2022/11/kke ... hatgpt.com


Στο λινκ που έβαλες λέει ότι το ΚΚΕ τα έσπασε με το ΚΕΚΡ και το ΚΚ Ουκρανίας επειδή το ΚΚΕ καταδίκασε την εισβολή της Ουκρανίας από την Ρωςςςςςία

At the same time, based on communist principles, it opposes the aims of the Russian bourgeoisie and the Russian state, denouncing Russia’s unacceptable invasion of Ukraine and the violation of its territorial integrity and exposing the deceptive pretexts they use to entrap and manipulate the peoples.


Άρα οι πίπες που λες τόσα χρόνια ότι το ΚΚΕ στηρίζει τον Πούτλερ ήταν εντελώς αβάσιμες. Ωραίο αυτογκολάκι έβαλες :D
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » 19 Ιουν 2026, 17:07

Είναι αλήθεια αυτό;

FB_IMG_1781877924610.jpg




Ο Κατρουγκαλος όμως διαψεύδει.

Κατρούγκαλος: Δεν ισχύει ότι πήρα $100.000 για να εξυμνήσω τον Κινέζο Πρόεδρο (βίντεο) - Mononews.gr


https://share.google/UbrcvoZG6sTaW9hke


:D :D :D

Υπάρχει και το πόθεν έσχες τα δήλωσε;


:D :D :D

Ηθικό πλεονέκτημα αριστεράς.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18072

Re: Αριστερά και άλλα...

Δημοσίευσηαπό pluton » Σήμερα, 19:06

Αυτή είναι η αριστερά, ο Αρβανίτης κάνει ερώτηση προσπαθώντας καταδίκη της Ελλάδας

https://www.facebook.com/share/v/1CmzEWnYHu/
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”