Οργισμένος έγραψε:Διάδοχος έγραψε:Και εμένα μου έχει περάσει απο το μυαλό, να στηρίξω White Walkers. Αν το σκεφτεί καλά κανείς, ο Night King είναι ο μόνος κυμπάρης ηγεμόνας για να κάτσει στον Σιδερένιο Θρόνο. Επίσης, αν γίνουν όλα τα Westeros ζόμπι, επιτέλους θα επέλθει ειρήνη, θα σταματήσει ο πόλεμος.
Θυμιζει σοσιαλφασιστοκρατια
Έρχεται ο λεβέντης της Νύχτας

και θα ξηγηθεί Δίκες του Γουίντερφελ.

