micro έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Θα ηθελα να ακουσω την δικη σου ερμηνεια
Ε σου την είπα παραπάνω, τι άλλο θες να σου πω;
Δεν το ανεπτυξες, απλα ειπες οτι πεθανε η φιλοσοφια.

micro έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Θα ηθελα να ακουσω την δικη σου ερμηνεια
Ε σου την είπα παραπάνω, τι άλλο θες να σου πω;


Ραν ταν πλαν έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε: [....] ...και απο που κλανει το μπαρμπουνι
Με προβλημάτισες τώρα.

Λαχουρένιος έγραψε:itteithe έγραψε:...micro έγραψε:...
Για να ευθυμησουμε λιγο, δειτε τι λεει ο Μπογδανος και που καταληγει στο 0.50
Θυμηθηκα τον Μικρο οταν ειδα αυτο το βιντεο
ΥΓ Καμια σχεση φυσικα με τον Μπογδανο ο ανθρωπος

Λαχουρένιος έγραψε:Για μενα ειναι ο Επικουρος. Εδωσε μια ηθικη φιλοσοφια που συνδιαζε την αρετη με την ηδονη και ηταν πρακτικα και οχι μεταφυσικα προσανατολισμενη.
Η μεταφυσικη του ηταν υλιστικη, σαφης και κατανοητη σε αντιθεση με αλλα περιπλοκα μεταφυσικα συστηματα της αρχαιας Ελλαδας.
Διαβαζοντας καποιος τον Επικουρο σημερα ισως θεωρησει οτι λεει κοινοτυπιες. Για μενα η αξια του ειναι ακριβως οτι ειδε 2.500 χρονια πριν πραγματα που ο μεσος ανθρωπος επιασε μολις σημερα και μονο στα κοσμικα κρατη.
Στην δευτερη θεση θα εβαζα τον Ηρακλειτο, ηταν ο πρωτος και ισως ο μονος αρχαιος που ειδε την κινηση ως συστατικο του ιδιου του κοσμου και οχι απλως της νοησης ή της εμπειρικης πραγματικοτητας. Οι περισσοτεροι αρχαιοι εκαναν σαφη διακριση αναμεσα στις αιωνιες, σταθερες μεταφυσικες αληθειες και στις συνεχως μεταβαλλομενες εμπειρικες παραστασεις. Για τον Ηρακλειτο η κινηση ηταν η μονη σταθερα.
Υστερα θα εβαζα τον Αριστοτελη, κυριως λογω ευρυτητας πνευματος. Καταπιαστηκε με την οντολογια, την γνωσιολογια, την ηθικη, την πολιτικη, την ζωολογια, ακομα και με τα οικονομικα. Η συνεισφορα του στην τυπικη λογικη ηταν αξεπεραστη μεχρι τον 19ο αιωνα.

ΩRIΩNAS7 έγραψε:
Αυτός γιατί κάνει ρεζίλι τον εαυτό του, με τέτοιες ανοησίες;



