Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
DrSocrates
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 787

Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό DrSocrates » 18 Ιαν 2024, 18:36

Η εφημεριδα Συντακτων ως συνηθως βλεπει ομοφοβικο κρεσεντο.


Κουτσουμπας:Ο γάμος ομοφύλων καταργεί την πατρότητα και τη μητρότητα
αποσπασμα απο την ομιλια του στην βουλη

«εδώ που τα λέμε, όταν μιλάμε για τον πολιτικό γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, δεν μιλάμε για την αναγνώριση μιας μορφής συμβίωσης ή για κάποια ρύθμιση των σχέσεων μεταξύ των συμβιούντων, βασικά μιλάμε για την τεκνοθεσία, την από κοινού γονική μέριμνα, τα οποία δεν είναι δύο ξεχωριστές έννοιες. Το αντίθετο: γάμος ομόφυλων σημαίνει από χέρι κατάργηση της πατρότητας-μητρότητας. Οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον γονέα 1, 2, 3 και βάλε. Οδηγεί στην ακραία εμπορευματοποίηση του γυναικείου σώματος με την παρένθετη μητρότητα. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει πολιτικός γάμος ομόφυλων ζευγαριών. Έτσι ήταν και έτσι είναι, όσο κι αν προσπαθούν ορισμένοι να το διαχωρίσουν για ευνόητους λόγους»Αυτό που ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι ακριβώς η διαγραφή των όρων μητρότητας-πατρότητας που εδράζεται στη βιολογική συμπληρωματικότητα γυναίκας-άνδρα στην αναπαραγωγική διαδικασία και η αντικατάστασή τους από το γονέας 1, 2 βάλε κ.λπ. όσα θες. Είναι η παραπέρα εμπορευματοποίηση της παρένθετης μητρότητας η οποία έχει εξελιχθεί σε μια μπίζνα δισεκατομυρίων κερδών κι αυτά μόνο πρόοδος δεν είναι. Σκοταδισμός, σύγχρονη βαρβαρότητα, στυγνή εκμετάλλευση είναι»

Κατηγόρησε την κυβέρνηση πως έδωσε «ευκαιρία να προβάλλονται σκοταδιστικές απόψεις από διάφορους αντιδραστικούς, ακροδεξιούς για τον θεσμό της οικογένειας που αντιμετωπίζουν τη γυναίκα μόνο ως μηχανή αναπαραγωγής παιδιών. Αλλά και σε διάφορες άλλες ανορθολογικές, αντιεπιστημονικές απόψεις περί "κοινωνικής κατασκευής του φύλου" που φτάνουν να αμφισβητούν ακόμα και την αντικειμενική κοινωνική πραγματικότητα και που οδηγούν ακόμα και σε εμπόριο παιδιών».

Πηγη https://www.efsyn.gr/politiki/boyli/419 ... -mitrotita



H Nέα Αριστερά απαντά στις δηλώσεις Κουτσούμπα για τα ομόφυλα ζευγάρια
"Ακούγοντας σήμερα τον κύριο Κουτσούμπα στη Βουλή, θα μπορούσε να φανταστεί κανείς στην θέση του τον κύριο Σαμαρά ή έναν συντηρητικό ιεράρχη», απάντησε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Αριστεράς Κωστής Καρπόζηλος στα ομοφοβικά σχόλια του Δ. Κουτσούμπα, λίγο νωρίτερα στη Βουλή."

Πηγη https://www.efsyn.gr/politiki/antipoliteysi/419113_h-nea-aristera-apanta-stis-diloseis-koytsoympa-gia-ta-omofyla
0 .

Άβαταρ μέλους
DrSocrates
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 787

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό DrSocrates » 18 Ιαν 2024, 18:46

Περιχαρακωμένη αριστερά
από Γιώργος Ρακκάς
Και το όνομα της «πρωτοβουλίας των 11» βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι αποφάσισαν την διάσπαση και την οργάνωση ενός νέου πολιτικού φορέα, «Νέα Αριστερά». Σχήμα οξύμωρο, αν αναλογιστούμε πως το βασικό πρόβλημα του όλου της αριστεράς και ανεξαρτήτως επιθετικών προσδιορισμών –ας μην ξεχνάμε και το «έχει αποτύχει σύμπασα η Αριστερά» του Διονύση Σαββόπουλου– είναι το θεμελιωδώς ανεπίκαιρο της ιδεολογίας της.
Πέραν αυτού· οι δημοσκόποι ήδη ισχυρίζονται κατ’ ιδίαν σε δημοσιογραφικούς κύκλους ότι έχουν καταγράψει τις χαμηλές πτήσεις του νέου εγχειρήματος. Μάλλον αναπόφευκτο. Υπάρχουν στοιχεία της ιδεολογικής ατζέντας που προτάσσουν η Έφη Αχτσιόγλου, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο Αλέξης Χαρίτσης, που εκ των πραγμάτων περιχαρακώνουν την (ιδεολογική) απεύθυνσή τους σ’ ένα 10%-15% της ελληνικής κοινωνίας – το οποίο μοιράζονται με το ΚΚΕ, τον Βαρουφάκη και τον αριστερισμό. Ναι, είναι η εμμονή στην ιδεολογία των ανοιχτών συνόρων, της πολυπολιτισμικότητας και στη woke ατζέντα· και ναι, τα στοιχεία αυτά στήνουν μπλόκο στην προσπάθεια αυτού του τύπου της Νέας Αριστεράς να απευθυνθεί στα μεσαία και τα κατώτερα στρώματα και προοπτικά να συγκροτήσει κάποια συμμαχία που να τα περιλαμβάνει. Το ζήτημα αφορά σε όλη την Ευρώπη και σχετίζεται με την εκλογική περιχαράκωση της αριστεράς σε συγκεκριμένες κατηγορίες, δηλαδή σε ψηφοφόρους υψηλού εισοδήματος/μορφωτικού επιπέδου, τους γόνους των ανώτερων μεσαίων στρωμάτων και, βέβαια, τους μετανάστες.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, και μέχρι το 2010, το νέο αυτό εκλογικό κοινό της αριστεράς είχε θεωρηθεί από κάποιους ως το ισχυρό της χαρτί: Οι σύμβουλοι του Ομπάμα και του Φρανσουά Ολάντ στη Γαλλία θα αποθεώσουν την πολυσυλλεκτικότητα της εκλογικής βάσης των Δημοκρατικών και του Σοσιαλιστικού Κόμματος, καθώς υποτίθεται ότι αυτό το νέο κοινό λειτουργούσε προσθετικά στην παραδοσιακή και λαϊκότερη βάση τους, και άρα προσέδιδε ένα προβάδισμα στο εύρος της απήχησης συγκριτικά με την δεξιά.
Ακόμα και βιβλία κυκλοφορούσαν εκείνη την περίοδο, ιδίως στις ΗΠΑ, προβλέποντας την «επερχόμενη πλειοψηφία» της κεντροαριστεράς. Επρόκειτο για μια εκτίμηση που βασιζόταν και στις προβλέψεις για την αλλαγή της δημογραφικής σύνθεσης των κοινωνιών υπό το βάρος της μετανάστευσης, και των άλλων ανατροπών που θα επέφεραν αλλαγές στους συσχετισμούς της πλειοψηφίας με τις μειονότητες. Η δε «τριγωνοποίηση», μια τακτική που εφάρμοσε αρχικώς ο Κλίντον και ύστερα ο Ομπάμα, σκοπό είχε να γεφυρώσει αντιθέσεις που εν τέλει αποδείχθηκαν αγεφύρωτες, ανάμεσα στις κατηγορίες των γηγενών και παραδοσιακών ψηφοφόρων της κεντροαριστεράς, και το νέο εκλογικό κοινό.
Εν τέλει τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν σύμφωνα με το αισιόδοξο σενάριο: τα ανοιχτά σύνορα, ο πολυπολιτισμός και η woke ατζέντα, εκκινούν μεν από μια πολιτισμική αφετηρία, υποκρύπτουν όμως στην βάση τους την κήρυξη ενός ταξικού πολέμου, και αυτή τη φορά όχι ενάντια στις ελίτ και τις ιθύνουσες τάξεις, αλλά εναντίον των μεσαίων και κατώτερων στρωμάτων. Η δε επιμονή στα πολιτισμικά ζητήματα –η αριστερά σήμερα, για τους πρεσβευτές της, λειτουργεί περισσότερο ως ταυτοτικό ζήτημα παρά ως ταξικό– κυοφορεί μέσα της την ριζική αντίθεση με τον καθημερινό άνθρωπο. Εξ ου και η περιχαράκωση.

Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/254767
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49118
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 19 Ιαν 2024, 13:22

Τους πονάει ο Μητσάρας
0 .

Άβαταρ μέλους
DrSocrates
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 787

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό DrSocrates » 19 Ιαν 2024, 15:35

Ρευστοποίηση της οικογένειας, πρόοδος και συντήρηση
του Γιώργου Ρακκά
https://ardin-rixi.gr/archives/255201
0 .

Κλεομένης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 179

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό Κλεομένης » 20 Ιαν 2024, 01:06

Μεσαιωνικός καραγκιόζης. Δηλαδή κουκουές. Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο.

Επιχειρήματα άχυρα. Άκου πατρότητα και μητρότητα! Δύο παντελώς αόριστες και αυθαίρετες έννοιες που ο καθένας τις ορίζει όπως του φανεί, τις βάζει επικεφαλίδες στην επιχειρηματολογία του.
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17387

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό pluton » 20 Ιαν 2024, 10:36

Δεν μπορώ να καταλάβω από ποτέ η π@υστια έγινε προοδευτική. Εντάξει εγώ δεν έχω αντίρρηση αριστερός π@υστης..... και λίγο με χαλάει που ο Κουτσουμπας είναι με τις απόψεις μας.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Κλεομένης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 179

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό Κλεομένης » 20 Ιαν 2024, 11:21

Αν δεν ήσουν ηλίθιος θα καταλάβαινες ότι πρόοδος είναι να σέβεσαι τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων και όχι η ίδια η ομοφυλοφιλία.
0 .

Κλεομένης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 179

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό Κλεομένης » 20 Ιαν 2024, 11:32

DrSocrates έγραψε:Ρευστοποίηση της οικογένειας, πρόοδος και συντήρηση
του Γιώργου Ρακκά
https://ardin-rixi.gr/archives/255201



Ασυνάρτητο κείμενο. Ποια είναι η κατακλείδα, δεν κατάλαβα καθόλου.

Ρευστοποίηση φύλων :sgrat:
φυλομετάβαση :sgrat:
Άρνηση έμφυλου προσδιορισμού :sgrat:

Τι σημαίνοιυν αυτά; Που τα είσε αυτά; Το πρόβλημα ποιο είναι;
0 .

Άβαταρ μέλους
DrSocrates
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 787

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό DrSocrates » 20 Ιαν 2024, 13:27

Δεν υπαρχει κανενα ασυναρτητο κειμενο,τουλαχιστον για οσους εχουν διαβασει αλλα σχετικα προσφατα αρθρα του,αποσπασματα απο βιβλια(αλλα και παλιοτερα που εχουν ανεβασει οι ιδιοι απο Π.Κονδυλη,Κριστοφερ Λας, Ζαν Κλωντ Μισεα κ.λ.π) που αφορουν την αναδιαμορφωση/απορρυθμιση ανθρωπολογικων προτυπων, και τον επαναπροσδιορισμο αντιληψεων γυρω απο το θεμα οικογενειας,γαμου στην Δυση, την ιδεολογικη συγκρουση στις ΗΠΑ.




Καποια παλιοτερα αρθρα.

Φύλο και οικογένεια: Με αφορμή τη συζήτηση για το Σύμφωνο Συμβίωσης
από Γιώργος Ρακκάς 6 Ιουνίου 2015
Όλο το ζήτημα περιστρέφεται γύρω από μια λεπτή διάκριση η οποία είναι εξαιρετικά ουσιώδης: Από την μια πλευρά έχουμε, όντως υπαρκτές, μειοψηφικές πολιτισμικές ομάδες που θέτουν ένα ζήτημα σεξουαλικού αυτοπροσδιορισμού, επικαλούμενες πρακτικές στιγματισμού και περιθωριοποίησης, οι οποίες ήταν ευρέως διαδεδομένες εντός της ελληνικής κοινωνίας κατά τις περασμένες δεκαετίες –δεμένες με ένα ευρύτερο κλίμα αυταρχισμού– που σήμερα έχει ατονήσει αποφασιστικά.

Θα ήταν σφάλμα δε να παραλείψουμε, ότι είναι εξίσου αλήθεια πως αυτές οι πολιτισμικές μειοψηφίες υπεραντιπροσωπεύονται σε αυτό που ονομάζουμε στρατηγικά ύψη της πολιτικής και πολιτισμικής εξουσίας τουλάχιστον –στον πολιτικό κόσμο, την σόου μπιζ, και τα ΜΜΕ– γεγονός που συμβαίνει σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο από την δεκαετία του 1980 κι έπειτα.
Πάνω σε αυτήν την πραγματικότητα, εκκολάπτεται μια κατά πολύ ευρύτερη ιδεολογική ηγεμονία ενός μεταμοντέρνου αριστεροφιλελευθερισμού, ο οποίος αξιώνει, υπό το πρόταγμα της «αποκατάστασης»/«αναγνώρισης» αυτών των πολιτισμικών ομάδων, να επιβάλει την απορρύθμιση ανθρωπολογικών προτύπων που είναι διαχρονικά τοποθετημένα στα θεμέλια της κοινωνικής ζωής των ανθρώπων, ορίζουν θα λέγαμε την εξέλιξη και την αναπαραγωγή της ανθρώπινης ύπαρξης.

Η μετατόπιση είναι δυσδιάκριτη αλλά απολύτως πραγματική. Αρκεί κανείς να αναρωτηθεί το πώς φτάσαμε, από αιτήματα αποκατάστασης της ανισότητας που υφίσταντο μεταξύ των δύο φύλων, από διακρίσεις που αφορούσαν στις σεξουαλικές επιλογές, τον εκδημοκρατισμό της οικογένειας κ.ο.κ., στην… αμφισβήτηση της ύπαρξης των φύλων, της διεμφυλικής συγκρότησης της οικογένειας, ή ακόμα και στην… αναγκαιότητα ή μη της τελευταίας.

Η κλασική ρήση του Λένιν, ότι το ραβδί θα πρέπει να λυγίσει από την ανάποδη ώστε να ισιώσει, δεν αρκεί για να εξηγήσει αυτήν την μετατόπιση. Διότι υπάρχει μια ευρύτερη κοινωνική, οικονομική αλλά και τεχνική πραγματικότητα που την υποδαυλίζει και την αναδεικνύει σε κεντρική αιχμή και θρυαλλίδα όλων των αλλαγών που προετοιμάζονται από αυτά τα πολιτισμικά κινήματα.


Υπάρχει μια «πραγματική πραγματικότητα» η οποία τα τροφοδοτεί. Μια κοινωνική, οικονομική και τεχνολογική τάση, κυρίαρχη στις μέρες, που τα φέρνει στην επιφάνεια και ορίζει την δυναμική τους. Και για να την διαλευκάνουμε θα πρέπει να αναρωτηθούμε πάνω στους κεντρικούς προσανατολισμούς που επιβάλλει σήμερα το ίδιο το κυρίαρχο κοινωνικό-οικονομικό και τεχνολογικό μοντέλο, το οποίο έχει πλέον αποικιοποιήσει ολόκληρο τον πλανήτη.

Κοινώς, σήμερα, υπάρχει μια κοινή συνισταμένη δυνάμεων που πιέζουν για την ολοκληρωτική απορρύθμιση των ανθρωπολογικών βάσεων που παραμένουν στα θεμέλια των σύγχρονων κοινωνιών: Ένας γιούνισεξ ακραίος καπιταλισμός (με τον βαθμό παροξυσμού που βρίσκεται να τον μετασχηματίζει μάλλον σ’ ένα είδος «μετακαπιταλισμού») ο οποίος ορίζει ότι η ριζική εξάλειψη όλης της γκάμας των συλλογικών ταυτοτήτων (φύλο, έθνος, τάξη) και ο επαναπροσδιορισμός της ανθρωπότητας σ’ ένα μοντέλο ατόμων-μοναχικοτήτων, τα οποία να είναι σε θέση να επαναπροσδιορίζουν την βιοψυχοκοινωνική τους πραγματικότητα κατά το δοκούν, θα μεγιστοποιήσει το καταναλωτικό αποτέλεσμα.

Μια νέα «οικονομία της επιθυμίας» που αξιώνει να τοποθετήσει την τελευταία, προσδιορισμένη ως άπειρη και ανεξάντλητη, εν είδει καύσιμης ύλης για την παραγωγή επίπλαστων αναγκών –που προφανώς θα ικανοποιούνται εμπορευματικά. Ένα γιγάντιο φαντασιακό εργοστάσιο, δηλαδή, παραγωγής τρόπων ζωής, ηθών, ακόμα και διαφορετικών εκδοχών της ανθρώπινης ύπαρξης! Πράγμα που ίσως στα αυτιά κάποιων να ακούγεται ακραίο, ωστόσο, είναι απολύτως εφικτό και ρεαλιστικό, καθώς η υποταγμένη στις ίδιες βουλιμικές και κυριαρχικές δυνάμεις τεχνολογία, υπόσχεται, αυξάνοντας διαρκώς την αξιοπιστία της ως προς αυτό, την δυνατότητα ριζικής μετάλλαξης ακόμα και της ίδιας της ανθρώπινης φύσης: Είναι η προβληματική του «μετανθρώπου» και του τεχνοφασισμού που απασχολεί μαζικά ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 τις λιγότερο ενσωματωμένες συνιστώσες του οικολογικού κινήματος και έλκει τις ρίζες της σε όλη την φιλοσοφική κριτική που ασκήθηκε στις αλλοτριωτικές δυνάμεις ενός εκμηχανισμένου και εμπορευματοποιημένου κόσμου, αρχής γενομένης από… το ρομαντικό κίνημα και τον 18ο αιώνα.

Προφανώς και από αυτήν την σκοπιά το φύλο, η οικογένεια, και οι άλλες «ριζικές» ανθρωπολογικές πραγματικότητες της ύπαρξής μας στέκονται εμπόδιο στους εν λόγω μετασχηματισμούς. Και επειδή ακόμα το «κοινωνικό είναι καθορίζει τη συνείδηση» –ως προς αυτό ο Κάρολος Μαρξ διατηρεί την απόλυτη επικαιρότητά του–, δεν είναι δύσκολο να κατανοήσουμε ότι οι πιο ένθερμοι φορείς και υποστηρικτές αυτών των αιτημάτων, προφανώς και ανεξαρτήτως των προσωπικών τους σεξουαλικών ή άλλων επιλογών, βρίσκονται πιο κοντά στον σκληρό πυρήνα αυτού του «μετακαπιταλισμού» και άρα ζουν εντονότερα «στο μέλλον του». Επιδιώκουν, μάλιστα, να επιταχύνουν την έλευσή του προσπαθώντας να το θεσμοθετήσουν κανονιστικά με μια νέα γκάμα «επιτρεπτικού» δικαίου.


Η δράση τους προκαλεί μια τάση και ταυτόχρονα μια αντίδραση.
Για την τάση, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε πως όλα αυτά οδηγούν σε έναν ριζικό επαναπροσδιορισμό των αντιθέσεων μεταξύ τάξεων και εθνών, έτσι όπως εκδηλώνεται στην σύγχρονη πλανητική ιεραρχία τους. Άραγε, αυτό το πρόταγμα δεν θα οδηγήσει σε μια κατάσταση όπου η «ανθρωπινότητα» θα αποτελεί κατάρα των πλανητικών πληβείων την ίδια στιγμή που οι άρχουσες τάξεις και μέρος των μεσοστρωμάτων θα ζει στον «θαυμαστό νέο κόσμο» ενός μετα-ανθρώπινου και μετεξελιγμένου καπιταλισμού; Κοινώς, αντιθέσεις εντός και μεταξύ των κοινωνιών, που μέχρι πρότινος ήταν αντιθέσεις οικονομικής δύναμης, πολιτικής εξουσίας, στρατιωτικής ισχύος, στον 21ο αιώνα, τείνουν να επεκταθούν και στο… ανθρωπολογικό πεδίο. Απειλούν να αφήσουν το στίγμα τους πάνω στην ίδια την ανθρώπινη φύση, με την πρόσβαση στις μεταλλάξεις της να καθορίζεται από την ένταξη στην εσωτερική κοινωνική και την πλανητική ιεραρχία. Και ως προς αυτό, το μεταναστευτικό φαινόμενο θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά καθώς, ήδη, εντός των χωρών της Δύσης, εγκαθιδρύει παράλληλες κοινωνίες που ζουν σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, ρυθμούς πολιτιστικής εξέλιξης κ.ο.κ.

Για την αντίδραση, θα πρέπει επιτέλους η ιστορία των τελευταίων δύο αιώνων να μας διδάξει το τι συμβαίνει που κάθε φορά οι εκάστοτε άρχουσες δυνάμεις της Δύσης αποκτούν την ισχύ εκείνη που τους επιτρέπει να φανταστούν ότι είναι δυνατή η υλοποίηση της κυριαρχικής τους ουτοπίας: Έτσι, για παράδειγμα, η προσπάθεια για την εγκαθίδρυση μιας «πρώτης παγκοσμιοποίησης», υπό την καθοδήγηση της βρετανικής αποικιοκρατίας, θα προκαλέσει μια «αντανακλαστική κίνηση» που θα οδηγήσει στο ξέσπασμα δύο παγκόσμιων πολέμων και στην άνοδο του φασισμού. Και η «δεύτερη παγκοσμιοποίηση» του νέου αμερικανικού αιώνα κλυδωνίζεται στις μέρες μας, από την αλληλοδιαπλεκόμενη άνοδο του ισλαμικού εξτρεμισμού στην Μέση Ανατολή, καθώς και από την επανεμφάνιση της άκρας δεξιάς και του αμερικανικού νεοσυντηρητισμού στην Δύση. Θα πρέπει, επομένως, να αναμένουμε μια νέα «αντανακλαστική κίνηση» και σε αυτήν την τάση –ήδη η σφοδρότητα των «πολιτισμικών πολέμων» (cultural wars) που συνοδεύει τέτοια ζητήματα στον δυτικό κόσμο προμηνύει κάτι τέτοιο.

Εδώ, βέβαια, ζούμε τον απόηχο όλης αυτής της διαδικασίας. Αρχικά το ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη, και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ, προσπαθούν να εισαγάγουν, στις συνθήκες της ελληνικής κοινωνίας, αυτές τις τάσεις υπό τις σημαίες του «εξευρωπαϊσμού» – να προσαρμόσουμε την ελληνική κοινωνία στις «μουσικές του μέλλοντος» που σαλπίζει η φιλελεύθερη ελίτ της Δύσης.


Είναι άλλο να μάχεσαι για την αποδοχή της σεξουαλικής διαφορετικότητας, και την αστιγμάτιστη, ελεύθερη συμμετοχή της στην κοινωνική ζωή – που θα πρέπει να συνοδεύεται και από τις αντίστοιχες μέριμνες για την ισότιμη μεταχείριση από το Κράτος Δικαίου (υπό την πρακτική προϋπόθεση ότι θα ξαναϋπάρξει κάτι τέτοιο στον τόπο μας, διότι εκείνοι που νομοθετούν σήμερα τάχα υπέρ των «ατομικών δικαιωμάτων» [sic!] του έχουν καταφέρει την χαριστική βολή).

Και είναι διαφορετικής τάξης ζήτημα να θέλεις να ανατρέψεις εκ βάθρων τις οικογενειακές σχέσεις, τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά πρότυπα, εν τέλει τα θεμέλια της κοινωνικής ζωής στον τόπο μας μόνο και μόνο επειδή έτσι αξιώνει ο πανσεξουαλισμός του νέου εμπορευματικού/καταναλωτικού/τεχνοφασιστικού ολοκληρωτισμού.

Υπό αυτό το σκεπτικό, το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών, ή καλύτερα, η θέσπιση μιας παραλλαγής πολιτικού γάμου ως μορφή νομικής αναγνώρισης από την πλευρά του Κράτους Δικαίου, δεν πρέπει να συγχέεται με μέριμνες για υιοθεσία παιδιών, αλλαγές στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης κ.ο.κ. Τουλάχιστον όχι πριν προηγηθεί μια ειλικρινής και απροκατάληπτη δημόσια συζήτηση επί της ουσίας για το ποιες είναι οι πραγματικές συνέπειες αυτών των αλλαγών, και το τι συνεπάγονται για το παρόν και το άμεσο μέλλον της κοινωνίας μας. Αυτό δεν είναι συντηρητισμός, είναι δημοκρατία, μέτρο και οξυδέρκεια – πράγματα που σήμερα αποπειρόμαστε να δολοφονήσουμε στον τόπο που γεννήθηκαν.




Θα πρέπει να επανατοποθετήσουμε, επομένως, την συζήτηση που προκύπτει στην χώρα μας γύρω από αυτά τα ζητήματα σε αυτήν την βάση –γιατί από αυτήν ορίζεται η πλανητική και εθνική πραγματικότητα του 21ου αιώνα. Και όχι από τον αενάως προτρεπτικό, εντελώς αφελή, και εν τέλει αντιπολιτικό αριστεροφιλελεύθερο, δικαιωματικό λόγο των κυβερνώντων.
Μήπως αυτό τάχα να σημαίνει ότι θα πρέπει να αποδεχθούμε μια υποστροφή στην πρότερη κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας –δηλαδή μια υποστολή ορισμένων ελευθεριών– ώστε να μπορέσουμε να αντέξουμε τους κλυδωνισμούς της; Όχι, αν και πλέον θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι –όπως συνέβη και με τον ευρύτερο εθνομηδενισμό που αποτέλεσε την κυρίαρχη ιδεολογία της ύστερης μεταπολίτευσης– όσο περισσότερο αφήνεται αυτός ο λόγος να κυριαρχεί δίχως σοβαρή, ρεαλιστική κριτική επί της ουσίας, άλλο τόσο πριμοδοτεί την ισχυροποίηση του ακραίου αντίθετού του: Ενός αντανακλαστικού σωβινισμού κάθε δυνατής εκδοχής, ο οποίος μπορεί να είναι μεν γελοίος στον βαθμό της ανημποριάς και της αδυναμίας που βρίσκεται η κοινωνία μας, αλλά, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο γελοιότητας και παρακμής στο οποίο έχει βυθιστεί η χώρα, διατηρεί την βαρύτητά του


Θα πρέπει, επομένως, να τεθεί ένα μέτρο στην άκρατη βουλησιαρχία του ατομοκεντρικού φιλελευθερισμού. Που θα προσδιοριστεί αυτό; Στην παραδοχή ότι η αποδοχή και η αναγνώριση της ελευθερίας στην σεξουαλική επιλογή, και συνακόλουθα των νέων μορφών συντροφικότητας που προκύπτουν από αυτήν, δεν συνεπάγεται αυτόματα την… κατάργηση όλων των ριζικών ανθρωπολογικών αναγκών, στην διαφυλετική οικογένεια, στο να αναθρέφονται τα παιδιά συνδιαλεγόμενα (και συγκρουόμενα αργότερα) με το πατρικό και το μητρικό πρότυπο, στην αυτοτελή αξία και τον ψυχοσυναισθηματικό πλούτο που παράγεται μέσα από την διαλεκτική της σύγκρουσης και της συνύπαρξης των δύο φύλων. Πρόκειται για δύο διαφορετικής τάξεως ζητήματα, γεγονός που δείχνει να μην αντιλαμβάνεται ο σύγχρονος φιλελεύθερος δικαιωματισμός. Διότι παραγνωρίζει πως αυτές οι ριζικές πραγματικότητες της ανθρώπινης ύπαρξης ενσωματώνουν μέσα τους εκατομμύρια χρόνια ανθρώπινης εξέλιξης, την οποία και διαγράφει στο όνομα ενός αλαζονικού φουτουρισμού. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, πως κάθε προϊόν της ανθρώπινης, κοινωνικής εξέλιξης είναι θεμιτό ή αποδεκτό.Είναι ριζικά διαφορετικό πράγμα, όμως, να αξιώνει κανείς τον διαρκή εκδημοκρατισμό των ανελεύθερων ή/και των προβληματικών πτυχών της, και άλλο να κηρύττει την ολοκληρωτική της ισοπέδωση μόνο και μόνο επειδή έχει προσβληθεί από την τρομακτική ύβρη των δυνάμεων που ορίζουν την εποχή μας, οι οποίες πιστεύουν ότι έχουν συσσωρεύσει αρκετή ισχύ ώστε να μεταβάλουν εκ θεμελίων τον ανθρώπινο βίο.



Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/224071




Γιατί γάμος; Γιατί τώρα;
από Γιώργος Ρακκάς 15 Ιανουαρίου 2024
https://ardin-rixi.gr/archives/255112
0 .

Κλεομένης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 179

Re: Koυτσουμπας και Νεα Αριστερα για γαμο ομοφυλων ζευγαριων

Δημοσίευσηαπό Κλεομένης » 23 Ιαν 2024, 01:26

Κι άλλο ασυνάρτητο κείμενο. Κάποιοι νομίζουν ότι αν μπερδεύεις εντυπωσιακές λέξεις, αποδίδεται κάποιο νόημα ενώ στην πραγματικότητα είναι άναρθρες κραυγές δυσφορίας προς μια κατάσταση που δεν του αρέσει επειδή έτσι του κόλλησε η εμμονή να διαφωνήσει και αντιδράσει.
0 .


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”