Ο τζάμπας ζει!!

Τα θέματα εσωτερικής πολιτικής.
Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15439
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Ο τζάμπας ζει!!

Δημοσίευσηαπό Adminović » 07 Ιουν 2026, 05:06

Δεν πέθανε τελικά, όπως μας έλεγε η άλλη της ΝΔ. :dunno:

1 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49403
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ο τζάμπας ζει!!

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 07 Ιουν 2026, 18:30

Μου την αγανακτήσατε την υπουργάρα με τα πσέματα σας....
0 .


Επιστροφή σε “Εσωτερική Πολιτική”