Πρόφατα διάβασα ένα άρθρο για την ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικό ρεύμα στον ανεπτυγμένο κόσμο. Στο άρθρο αυτό η ηλεκτροκίνηση παρουσιάζεται ως βασικός παράγοντας αυτής της αύξησης. Σε μια προσπάθεια να καταλάβω, σε ποσοτικό βαθμό, πόσο σημαντικός είναι αυτός ο παράγοντας, κατέληξα να γράψω το παρακάτω άρθρο.
Καλό διάβασμα και καλή μας εβδομάδα!


