Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 29 Μάιος 2015, 17:07

Με αφορμή την παρουσία του Υψηλού Σπουργίτη, σκεφτόμουν αν μπορεί κάποιος να τον χαρακτηρίσει κομμουνιστή, με δεδομένο οτι ναι μεν είναι άνθρωπος της Πίστης, αλλά δεν είναι υπέρ της "μεταφυσικής" διάστασης, και μιλάει για τα δικαιώματα των πολλών έναντι των λίγων.
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
Perseus
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 782

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Perseus » 30 Μάιος 2015, 07:06

εγω πολυ χριστιανισμο ειδα ,παραβολανους και ετσι.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 01 Ιουν 2015, 10:56

Και ο Σπουργιτης και η Καλισι ειναι κομμουνια με την ευρεια εννοια.
0 .

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 01 Ιουν 2015, 21:16

Το σκεφτόμουν αυτό και για την Καλίσι, αλλά εκείνη δε φαίνεται να επιχειρεί να γκρεμίσει την ίδια την βασιλεία (άλλωστε διεκδικεί το θρόνο βάση του κληρονομικού δικαιώματος) απλά να φέρει μια βασιλεία τύπου "westeros" (δηλαδή χωρίς σκλάβους) στην ανατολή σε πρώτη φάση και μια πιο "ελεύθερη βασιλεία" παντού.
Ωστόσο το σύστημα που προτείνει βασίζεται στο οτι θα έχει φιλάνθρωπους και αγαθούς ηγεμόνες, δηλαδή είναι πάλι προσωποκεντρικό.
Αντίθετα ο Σπουργίτης είναι πολύ πιο ριζοσπάστης σ' αυτό που (φαίνεται να) έχει κατά νου.
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Ιουν 2015, 16:13

Βασικα οντως πιο πολυ σε φιλελευθερη κατα της δουλειας ειναι,παρα κομμουνι.Κατι σαν Ροβεσπιερος με μνι.
0 .

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 02 Ιουν 2015, 18:05

:LoL:
Το οποίο μας φέρνει στο επόμενο ερώτημα.
Οι Wildlings τί είναι? Οι αναρχοάπλυτοι?
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Ιουν 2015, 21:53

Ειναι αυτο που λεγε ο Μαρξ ''πρωτογονος κομμουνισμος''.
0 .

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 03 Ιουν 2015, 16:56

Στο στάδιο του πρωτόγονου κομμουνισμού δεν υπάρχει ακόμα ιδιοκτησία αλλά ούτε και οργανωμένο οικονομικό σύστημα παραγωγής και άρα δεν υπάρχει χρησιμότητα στην ύπαρξη κράτους. Αν και ο πρωτόγονος κομμουνισμός είναι περιορισμένος και υποταγμένος στη δικτατορία της φύσης, πρόκειται για περίοδο αρχικής αγνότητας και καλοσύνης για την οποία μίλησε και ο Ρουσώ. Η τεχνολογική πρόοδος είναι μικρή και ως εκ τούτου η παραγωγικότητα της εργασίας είναι τόσο χαμηλή, που δεν επιτρέπει να δημιουργηθεί κάποιο σημαντικό πλεόνασμα αγαθών από την αξιοποίηση της εργατικής δύναμης. Ο καταμερισμός της εργασίας είναι σχετικά απλός και στηρίζεται μόνο στο φύλο και την ηλικία.


http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE% ... F.8C.CF.82

:o

Δεν είχε δεί τους Thenn ο Μάρξ.
Ως αγαθά νοούνται οι καταπιεστές-αντίπαλοι (Κοράκια, δύναμη καταστολής των Φιλ/Νεοφίλ westerosi) και οι "νοικοκύρηδες".
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 04 Ιουν 2015, 16:20

Οι Θεν ειναι κατι ενδιαμεσο μεταξυ δουλοκτητικης κοινωνιας και πρ. κομμουνισμου,οπως και οι Ντοθρακι IMO.
0 .

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Πολιτική συζήτηση Game of Thrones-SPOILERS

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 05 Ιουν 2015, 14:15

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι οι μεγαλέμποροι και γενικώς οι "ολιγάρχες" στηρίζουν πιο "ανθρωπιστική" λύση υπό την Daenarys. Οι Braavosi τραπεζίτες είναι το ίδιο πονηροί όπως είναι κανονικά, αλλά η μεγαλοαστική τάξη των westerosi είναι οι "καλοί" της ιστορίας.
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”