Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 28 Αύγ 2016, 16:59

0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 28 Αύγ 2016, 17:02

0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Αύγ 2016, 11:12

Αν ηταν καμια μαλακοταινια απο την Μαρβελ ή την DC θα ειχαν εκσπερματωσει ολα.Τωρα επειδη ειναι ρωσικη θα την θεωρησουν ολοι καλτ στην καλυτερη.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 29 Αύγ 2016, 11:20

Είναι η πρώτη στο είδος της στην Ρωσία, αν και τα γραφικά φαίνονται ότι είναι φθηνά. Καλή αρχή λοιπόν στην Ρωσία, να σου πω την αλήθεια, υπερδύναμη σαν την ρωσία έπρεπε ήδη να έχει βιομηχανία θεάματος, στην Ρωσία δεν κοστίζει απολύτως τίποτα μια υπερπαραγωγή σε σχέση με την Αμερική. Η συγκεκριμένη ταινία κόστισε μόνο 5,1 εκατ δολάρια
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Αύγ 2016, 11:28

Αν εξαιρεσεις το design αυτων των υπερηρωων που μου φαινεται πολυ δευτεροκλασσατο,σαν στυλ δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τις υπερηρωικες του Holywood.
Σαν ειδος δηλαδη δεν το θεωρω κατι ιδιαιτερο,απλως πουλανε επειδη εχουν ενα brand name κοντα ενος αιωνα απο πισω.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 29 Αύγ 2016, 11:35

Επί σοβιετικής ένωσης έχασαν την ευκαιρία - μάχη να δημιουργήσουν υπερήρωες και βιομηχανία παραγωγής θεάματος. Ήταν μια υπερδύναμη χωρίς ψυχή. Πάντως σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές ταινίες και δη τις γαλλικές δεν πιάνουν μια οι αμερικάνικες. Τα τελευταία χρόνια ξεκίνούν και κάτι σκανδιναυικές. Αντίστοιχο πεθαμένης χώρας χωρίς βιομηχανία θεάματος είναι η Γερμανία. Μια χώρα χωρίς ψυχή και αυτή. Κρύα σκέτη, χωρίς δημιουργικούς ανθρώπους!
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Αύγ 2016, 11:58

Τους σοβιετικους τους ενοιαζε απλως να κανουν προπαγανδα με την τεχνη τους για εσωτερικη καταναλωση.Δεν τους ενοιαζε να διαδωθει η κουλτουρα τους.

Και οι αμερικανοι εκαναν και κανουν προπαγανδα με τις ταινιες τους,αλλα με πιο υπογειο τροπο,και αυτο δινει μεγαλυτερη αυτονομια στους δημιουργους.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 29 Αύγ 2016, 12:26

Γι αυτό χάσανε, εξάλλου όλες οι ταινίες δεν είχαν νοήματα προπαγάνδας, ίσως οι καλύτερες, αλλά γι αυτό υπάρχει μεγάλη ελευθερία και αναπτύχθηκε η βιομηχανία κινηματογράφου
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”