Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Αν ηταν καμια μαλακοταινια απο την Μαρβελ ή την DC θα ειχαν εκσπερματωσει ολα.Τωρα επειδη ειναι ρωσικη θα την θεωρησουν ολοι καλτ στην καλυτερη.
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Είναι η πρώτη στο είδος της στην Ρωσία, αν και τα γραφικά φαίνονται ότι είναι φθηνά. Καλή αρχή λοιπόν στην Ρωσία, να σου πω την αλήθεια, υπερδύναμη σαν την ρωσία έπρεπε ήδη να έχει βιομηχανία θεάματος, στην Ρωσία δεν κοστίζει απολύτως τίποτα μια υπερπαραγωγή σε σχέση με την Αμερική. Η συγκεκριμένη ταινία κόστισε μόνο 5,1 εκατ δολάρια
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Αν εξαιρεσεις το design αυτων των υπερηρωων που μου φαινεται πολυ δευτεροκλασσατο,σαν στυλ δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τις υπερηρωικες του Holywood.
Σαν ειδος δηλαδη δεν το θεωρω κατι ιδιαιτερο,απλως πουλανε επειδη εχουν ενα brand name κοντα ενος αιωνα απο πισω.
Σαν ειδος δηλαδη δεν το θεωρω κατι ιδιαιτερο,απλως πουλανε επειδη εχουν ενα brand name κοντα ενος αιωνα απο πισω.
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Επί σοβιετικής ένωσης έχασαν την ευκαιρία - μάχη να δημιουργήσουν υπερήρωες και βιομηχανία παραγωγής θεάματος. Ήταν μια υπερδύναμη χωρίς ψυχή. Πάντως σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές ταινίες και δη τις γαλλικές δεν πιάνουν μια οι αμερικάνικες. Τα τελευταία χρόνια ξεκίνούν και κάτι σκανδιναυικές. Αντίστοιχο πεθαμένης χώρας χωρίς βιομηχανία θεάματος είναι η Γερμανία. Μια χώρα χωρίς ψυχή και αυτή. Κρύα σκέτη, χωρίς δημιουργικούς ανθρώπους!
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Τους σοβιετικους τους ενοιαζε απλως να κανουν προπαγανδα με την τεχνη τους για εσωτερικη καταναλωση.Δεν τους ενοιαζε να διαδωθει η κουλτουρα τους.
Και οι αμερικανοι εκαναν και κανουν προπαγανδα με τις ταινιες τους,αλλα με πιο υπογειο τροπο,και αυτο δινει μεγαλυτερη αυτονομια στους δημιουργους.
Και οι αμερικανοι εκαναν και κανουν προπαγανδα με τις ταινιες τους,αλλα με πιο υπογειο τροπο,και αυτο δινει μεγαλυτερη αυτονομια στους δημιουργους.
0 .
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Έρχεται το 17 Soviet Union Superheroes
Γι αυτό χάσανε, εξάλλου όλες οι ταινίες δεν είχαν νοήματα προπαγάνδας, ίσως οι καλύτερες, αλλά γι αυτό υπάρχει μεγάλη ελευθερία και αναπτύχθηκε η βιομηχανία κινηματογράφου
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
