Αμερικανιλίκια - εβραιλίκια Χόλυγουντ

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Χρίστος Έλ
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2479

Αμερικανιλίκια - εβραιλίκια Χόλυγουντ

Δημοσίευσηαπό Χρίστος Έλ » 15 Φεβ 2017, 05:33

Προσβολές του ευρωπαικού πολιτισμού, της Ελλάδας κτλ

Στα Ράμπο 2 και 3(το Ράμπο 1 μου άρεσε γιατί βρίζει το αμερικάνικο κράτος που <<υποδέχεται θερμά>> όσους επιστρέφουν από Βιετνάμ), ακούμε για γουρούνια Ρώσους που σε συνεργασία με τους κακούς Βιετναμέζους χτυπάνε τους κακόμοιρους Αμερικάνους αιχμαλώτους αλλά και τους κακόμοιρους Αφγανούς. Είναι αφιερωμένη λέει η ταινία στον γενναίο λαό του Αφγανιστάν, σε αυτούς δηλαδή που σκοτώσανε τον άνθρωπο στην Αθήνα για να του κλέψουν την κάμερα.

Στο Σπασμένος Βέλος με Τραβόλτα, ένας αμερικάνος αξιωματικός με εβραικό υφάκι ρωτάει γιατί δεν πηγαίνανε να βρούνε οι κλέφτες πυρηνικές κεφαλές στην Ρωσία, που είναι γεμάτη από αυτές. Στην Αμερική βλέπετε έχουν έλλειψη.

Στο Μπεν Χουρ ο Εβραίος Μπεν Χουρ αναμετριέται με Έλληνα ή Ρωμαίο(δεν θυμάμαι) σε αγώνα αρμάτων και ο 2ος φέρεται ύπουλα, ενώ ο εβραίος παρουσιάζεται ως δίκαιος συναγωνιστής.

Στο Red Heat με Σβαρτζενέγκερ, οι Ηπα βρίζουν τον εαυτό τους για να εκθειάζουν όχι την Ρωσία αλλά το καθεστώς της Σοβιετικής Ένωσης που είναι σκληρό και αδυσώπητο με τους κρατούμενους και τα ναρκωτικά!

Στο Οδυσσέας με Κιρκ Ντάγκλας, ο Οδυσσέας παρουσιάζεται να λέει πως δεν υπάρχει θεός, αλλά μόνο νερό. Αυτό είναι μεγάλη προσβολή του Ελληνισμού, παρουσιάζεται ο Οδυσσέας ως άθεος που δεν πιστεύει στον Ποσειδώνα.

Αν δεν κάνω λάθος η οικογένεια Ντάγκλας είναι εβραική και έχουν υποδηθεί σε πολλές ταινίες τους καλούς Εβραίους.

Όποιος ξέρει να αναφέρει ταινίες με αμερικανιλίκια, δεν έχει σημασία νέες ή παλιές, εγώ βλέπω μόνο παλιές αλλά να μάθουμε και για νέες όπου έχουμε προπαγάνδα.
0 .
..

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Αμερικανιλίκια - εβραιλίκια Χόλυγουντ

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Φεβ 2017, 08:57

Πιπα κωλο σας πηγαινουμε
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Αμερικανιλίκια - εβραιλίκια Χόλυγουντ

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 17 Φεβ 2017, 20:27

Η αγαπημένη μου αμερικανική ταινία:



Ύμνος στην εξαίρετη οικογένεια των πραγματικών ανθρωπιστών Ρόθτσιλντ :enamorado:
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Αμερικανιλίκια - εβραιλίκια Χόλυγουντ

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 17 Φεβ 2017, 20:34

Ίσως η καλύτερη ταινία του Τιτάνα Εβραίου Τσάρλι. Δείτε την, πρόκειται για έπος. Ακόμη και ναζί να την δει, θα τα φορέσει τα κοτσιδάκια.



Πάντως παιδιά πρέπει να παραδεχτούμε, αυτός ο λαός έχει μια ιδιαίτερη έφεση στις τέχνες και τις επιστήμες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο Θεός ο ίδιος τους διάλεξε ως αποκλειστικό αντιπρόσωπο του επί γης .
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”